Nog meer corvé


Advertisement
Germany's flag
Europe » Germany
May 26th 2010
Published: May 30th 2010
Edit Blog Post

Vandaag was de zwaarste dag tot hiertoe. Na op de camping geïnformeerd te hebben, kwam ik via een binnenweg terug op de route. Deze ging verder langs het bos over soms al te steile paden. Deze mondde uit langs een meer wat een prachtig zicht opleverde. De route ging verder door het bos. Kort na de middag bleek dat de geprogrammeerde route van de GPS plots de gewone baan volgde en niet langer de bewegwijzerde route. Na een tijdje probeerde ik terug op de route te geraken. Dit ging niet zonder problemen, veel zoeken en vergelijken met het boekje. Er ging veel tijd verloren en ik zat nog regelmatig fout. Het gemiddelde zakte ook verder weg door de ondermaatse kwaliteit van de weg. Ondertussen begon het ook nog te druppelen. Het was al de hele dag langs de frisse kant met soms wat zon maar nu dus ook nat. Ik passeerde een paar campings en een jeugdherberg maar ik wou nog wat verder rijden. Het dorp waar ik wou eindigen, Gernrode zou ook een jeugdherberg hebben. Na wat gezoek aan de kerk, vond ik hem. De eigenaar was niet aanwezig maar werd opgebeld. Ik kon er niet overnachten, waarom was me niet duidelijk want zoveel volk was er niet. Ik doolde dan wat rond in het dorp en wou na een vlugge winkelstop naar de camping waarvan ik het bordje had gezien. Op weg naar daar kwam ik “Zimmer Frei” voorbij. Voor 49€ had ik een kamer, de camping was nog een eindje te gaan dus besloot ik maar hier te bleven. Een echt bed zal ook deugd doen. In het restaurant at ik nog een heerlijke schnitzel.

Advertisement



Tot: 0.122s; Tpl: 0.009s; cc: 7; qc: 23; dbt: 0.1042s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb