Studieren und Polizei

Germany's flag
Europe » Germany » Saxony » Leipzig
June 26th 2011
Published: June 26th 2011

Toch dan nog even snel een korte blog, want zo veel is er eigenlijk niet te vertellen. Nadat mijn ouders zijn vertrokken is dan weer het echte studeren en heb ik eigenlijk de hele week hard gestudeerd en begin weer een beetj op schema te komen om mijn examens goed te kunnen maken. Ik zit dan de hele dag in de bibliotheek met koffiepauzes en bijvoorbeeld op woensdag een enorme storm met enorm harde wind; zag er indrukwekkend uit vanuit de bibliotheek. Op donderdag wel nog uit geweest, eerst was er een sommerfest van de universiteit, maar dat was niet zo indrukwekkend en daarna zijn we naar een feestje van Dave (amerikaan) geweest. Daar begon alleen de buurvrouw rond kwart voor twaalf al enorm te zeuren en ze heeft toen zelfs de politie gebeld. Net toen we weggingen was de politie er ook en met echt heel veel: vier politiewagens en heel veel mensen... Geen idee waarom er zoveel waren om ons een waarschuwing te geven (terwijl we ook al net weggingen), maar misschien woont er daar in de buurt iemand speciaal? Het was in ieder geval grappig en de rest van de avond heb ik Liesbet haar vriendinnen ontmoet die over waren uit belgie en konden we nergens uit, omdat alles dicht was, maar dat kon de pret niet drukken. Voor de rest weer gestudeerd en dat gaat de rest van de week ook gebueren. Gelukkig wordt het morgen weer heel mooi weer, want dat hebben we hier toch weer even niet gezien en mooi weer maakt altijd vrolijk!

Tot: 0.22s; Tpl: 0.01s; cc: 8; qc: 46; dbt: 0.0544s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb