Studieren und eine Niederlandische Freundin


Advertisement
Germany's flag
Europe » Germany » Saxony » Leipzig
July 4th 2011
Published: July 4th 2011
Edit Blog Post

Het was weer een interessante, drukke, leuke met ook een paar stomme dingen week. Behalve dat ik veel moest studeren, mijn band plat ging (en nu weer plat is, terwijl ik hem dinsdag heb laten maken), was het aan het begin van de week heel mooi weer, wat iedereen natuurlijk vrolijk maakte. Helaas was het dit weekend slecht weer met veel regen, terwijl juist dit weekend Eva langskwam. Maar, het mocht de pret niet drukken en meteen toen ze om 1 uur 's nachts aankwam, zijn we doorgegaan naar een huisfeest. Daar heb ik haar aan iedereen kunnen voorstellen en hebben we lekker bijgekletst. De volgende dag, nadat we heel lang hadden uitgeslapen (aangezien we tot diep in de nacht hadden door gekletst) hebben we gewinkeld, Leipzig gezien, cafétjes gedaan en vervolgens 's avonds in de moritzbastei, goedkoop en lekker gegeten. 's avonds nog even bij Liesbet langs geweest en weer leuk gekletst (we hebben flink onze kaken getraind). Op Zondag was het nog steeds slecht weer, terwijl we eigenlijk naar de Zoo wilden. Niet gedaan, wel eerst weer heerlijk uitgeslapen, vervolgesns leuk gebruncht op de Karli-straße en daarna op de Hauptbahnhof rondgelopen en toch weer een beetje gewinkeld (hoewel ik er de vorige dag nog was achtergekomen dat ik eigenlijk helemaal geen geld meer heb, maar heb dan ook niks gekocht). Nog een ijsje gegeten, ondanks het slechte koude weer en vervolgens pizza gehaald en Cabaret thuis gekeken, want de volgende dag moesten we weer vroeg op. Evan haar trein vertrok namelijk om 7:40 uur, dus behoorijk vroeg (we hebben de trein dan ook net gehaald...). Ondanks het slechte weer, dus een geslaagd weekend.
Vandaag had ik dan ook meteen mijn presentatie. Eerst nog grote stress, omdat ik mijn tekst thuis was vergeten en mijn wachtwoord voor de computers niet uit mijn hoofd weet, maar liesbet heeft me gered, waardoor ik het toch weer kon printen. Presentatie ging denk ik ook best goed. Nu dan mijn twee mondelinge en één schriftelijke examen leren voor volgende week. Hopelijk wordt het wel een beetje mooier weer, want dit is helemaal niks.

p.s. Ik ga nu foto's van Denemarken bij die blog plaatsen, zodat jullie kunnen zien waar we nu eigenlijk zaten.

Advertisement



4th July 2011

Ik voel me vereerd! Was een heel erg leuk, maar best wel vermoeiend weekend :). Kus, Eva

Tot: 0.255s; Tpl: 0.012s; cc: 9; qc: 48; dbt: 0.0599s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb