Geniessen (oder soll ich auch arbeiten?)


Advertisement
Germany's flag
Europe » Germany » Saxony » Leipzig
April 20th 2011
Published: April 20th 2011
Edit Blog Post

Super mooi weer!!!! En dat blijft het ook de komende dagen, dus ben superblij! Gisteravond hebben we er ook van genoten. We hebben 's avonds in Inés haar tuin (jep dat huis heeft een gezamenlijke tuin) gegeten en gebarbeknoeid (BBQ). Daarna hebben we de hele avond Weerwolven gespeeld. Dat was grappig, want iedereen werd vet fanatiek.
Was daarvoor wezen trainen en Liesbet gaat ook elke dinsdag mee, dus dat is ook leuk. Heb weer sinds lange tijd een beetje gehinkstapt en dat ging eigenlijk verrassend goed (heb nu wel een beetje spierpijn). Bij Inés hebben tot ongeveer twaalf uur gezeten, buiten! Dat was helemaal niet zo koud.
Vandaag had ik maar 1 college en had ik besloten dat ik echt wat moest doen aan studie, dus ben op het grasveld naast mijn huis gaan zitten en heb wat nuttige dingen gedaan. Daarna ben ik in dit mooie weer gaan hardlopen en ben ik de andere tegen gekomen in het park die een spelletje aan het spelen waren; Viking. Dat is een spel waarbij je de blokjes van de anderen moet omgooien. Het eertse spel was ik heel slecht, maar het tweede spel heb ik samen met david gewonnen.
Morgen heb ik voor het eerst ook mijn scheikunde werkcollege en daarna moet ik racen naar trainen. Heb dan dus drie lessen en training achterelkaar, dus dat wordt wel zwaar, maar ook morgen is het mooi weer, dus dat maakt alles goed.

Advertisement



22nd April 2011

Barbeknoeien? Mag ik aannemen dat het dan niet zo goed ging? Weerwolven!!! Geweldig spel :D. Zie je wel! Je kan het wel, nuttige dingen doen :P! Wij hebben hier ook echt geweldig weer, ben helemaal blij :D. Kus.
22nd April 2011

Jep, Ik zou ook super blij zijn met zulk mooi weer op mijn verjaardag! Gefeliciteerd!!! barbeknoeien is gewoon mijn woord, maakt niet uit of het fantastisch ging of niet ;P en weerwolven was echt leuk!

Tot: 0.248s; Tpl: 0.013s; cc: 6; qc: 44; dbt: 0.0552s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb