HELAL MAL


Advertisement
Germany's flag
Europe » Germany » Rhineland-Palatinate » Brauneberg
March 14th 2011
Published: December 22nd 2014
Edit Blog Post

Total Distance: 0 miles / 0 kmMouse: 0,0

BRAUNEBERG-BINGEN-BRAUNEBERG


Geo: 49.969, 7.89567

GUN 11 GUNLERDEN PAZARTESİ
Dun gece güzel bir uyku çekmişim.
Harika bir banyo devamında harika bir kahvaltı ettim.
Parasız kaldık ve acilen para bozdurmam gerekiyor.
Istanbul'dan çıkarken fazla yer tutmasın diye mümkün olduğu kadar büyük kupür para ile yola çıkıyorum.
Bu benim için Yüz yılların alışkanlığı.
Gerektiğinde parayı bozuyorum.
İşte bugün para bozmanın şart olduğu bir aşamaya vardık.
Aklınızda olsun Avrupa'da 100 E dan daha büyük parayı kabul eden kurum sayısı azdır.
500 Euroyu ise galiba sadece bankalar bozuyor.
Evin hemen yanında bulunan bankaya gittim.
500 E bozamıyacaklarını ve Mulheim' e gitmek zorunda olduğumu söylediler.
Yanlış duymadınız banka 500 Euro bozamadı ve başka bankanın adresini verdi
Mulheim öyle uzaklarda değil.
2 Km mesafede.
Neyse bu bankada paramızı bozdular ben de fırsattan istifade Mulheim'ı gördüm.
Eve döndüm.
Ayşe kendini biraz yorgun hissediyor bu baş dönmesi hala devam ediyor.
Bingen deki oteli aradım.
Saatimi bulmuşlar.
Nereye postalayalım diye sordular.
Uçarak geliyorum dedim..
Çok ama çok sevindim.
Saatin hikayesini yazdıydım.
Bu benim 1972 de İsviçre'de okurken kendi paramla aldığım ilk saat.
Şu anda belki de antika değeri var ama
bendeki yeri başka.
Daha sonra işim nedeni ile bir çok saat hediye ettiler ama hiç birisi bunun yerini tutmuyor.
Normal olarak bu saatle seyahate çıkmazdım ama 50 E luk swatch'ımın kurma yeri kırıldı.
Saati düzeltemiyorsun..
Ben de çıkar ayak bunu alıp çıkmışım.
Ayşe'yi evde bıraktım ve kara şimşeğe atlayarak Bingen'e dğru yola çıktım.
Çok güzel yollardan geçerek saat 11:30 da Bingen'e vardım.
derhal otele gittim ve saatimi teslim ettiler.
Hemen koluma taktım...
yılların dostuna kavuştum..
Hiç umudum yokken ..
Nasrettin hoca'nın eşeği duyguları yaşıyorum.
Saat 12:45 te tekrar evdeydim.
Ayşe'de şaşırdı.
Ayşe'nin gözlüğü benim saat...
Vallaha helalmiş...
Ayşe evde kalmayı tercih edince ben yemekten sonra bu günkü programı yapayım bari dedim ve yola çıktım...


Advertisement



Tot: 0.114s; Tpl: 0.011s; cc: 12; qc: 30; dbt: 0.0587s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb