Birthday in Hamburg

Published: March 30th 2016

General info:

Currency: Euro

Cost of living: 1500ml bottle of water 0,5€, bottle of beer 0,8€, pizza in italian restaurant 8€

On my birthday i had luck to visit a country, where i could feel for a while almost like home. The same moderate climate, same vegetation, cold season and what is more important close enough to Poland, so mr M car ride parallel to my flight made it possible to me to spend my birthday like never before. Thanks to everyone who made me smile that day and remind me what is the most important in life. About the city, it's very nice, historic vintage style, a lot of art sculptures, beautiful park gardens to walk and places to go out for dinner. Definitely worth to visit.

/ Generalne info:

Waluta: Euro

Koszt życia: 1500ml butelka wody 0,5€, butelka piwa 0,8€, pizza we włoskiej restauracji 8€

W dniu urodzin trafiło mi się by odwiedzić kraj, gdzie mogłam choć na chwile poczuć się prawie jak w domu. Ten sam umiarkowany klimat, roślinność, chłodna pora no i przede wszystkim na tyle blisko Polski, że równoległa z moim lotem podróż samochodem pana M umożliwiła mi spędzenie urodzin jak nigdy dotąd. Dziękuję wszystkim, którzy przyczynili się do sprawienia mi radości tego dnia i przypomnieli mi o tym co jest w życiu najważniejsze. Odnośnie miasta, jest bardzo ładne, w zabytkowym historycznym stylu, pełno artystycznych rzeźb, pięknych parków do spacerowania i miejsc na wieczorne wyjścia. Zdecydowanie warto odwiedzić.

Tot: 0.059s; Tpl: 0.014s; cc: 8; qc: 24; dbt: 0.0362s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1mb