Sunnuntai Berliinissä. Stasi-museo ja valaistuja rakennuksia

Germany's flag
Europe » Germany » Berlin » Schoneberg (Berlin)
October 14th 2018
Published: October 15th 2018

Lensin Berliiniin lauantai-iltana. Majoitus Schönebergissä, huone asunnossa. Asuntoon 6-numeroinen ovikoodi.
Sunnuntaina söin aamupalan asunnossa yksin. Isäntä oli matkoilla ja toisen huoneen vieras oli lähtenyt aikaisin. Menin kahville läheiseen kahvilaan. Terassilla tarkeni t-paidassa ja sortseissa.
Tyttäreni saapui. Haettiin mun majapaikasta iso laukku ja käveltiin parin kilometrin päähän hänen asunnolleen. Olin tuonut siinä hänelle talvivaatteita.
Jatkettiin Stasi-museoon. Matkaan tuli mutka, kun kehäradalla oli häiriö. Museo kuvasi hyvin diktatuurin ja kyttäämisen mielettömyyttä.
Ajettiin vähän keskustaan päin, alueelle jossa oli paljon ravintoloita. Syötiin intialaisessa. Jatkettiin ratikalla alueelle, jossa hän oli asunut syyskuun. Lopuksi mentiin katsomaan valaistuja rakennuksia. Brandenburger Tor, USAn suurlähetystö ja Potsdamer Platz.

Tot: 0.232s; Tpl: 0.01s; cc: 12; qc: 52; dbt: 0.1116s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb