柏林(2006/7/16)

Germany's flag
Europe » Germany » Berlin » Berlin
July 27th 2006
Published: July 27th 2006

第一站係德國柏林。一落機係朝早8點幾,就要開始第一日o既行程啦,真係攰!首先去睇威廉大教堂,之後去睇新國會大樓、勃蘭登堡門等等。我一直期待睇柏林圍牆,但真係令人失望呀,我地只係坐o係車上面繞牆行左一周,o係哨站度落車影左d相ja。唉。
最震撼係去帕格蒙博物館。德國人將土耳其一座倒塌左o既希臘神殿、神像、巴比倫建築等等搬番泥德國重建!簡直...你唔識欣賞都會覺得震撼!入場費€40,好貴,但值得。
晚餐係地道著名啤酒及香腸,哈哈,不過我冇得飲。
酒店o係郊區,好好feel。

柏林俾我o既感覺係...十分之親切。好鍾意周圍都係德文o既感覺😊而且佢o既歷史令佢散發住一種好特別o既味道。

memorialmemorial
memorial

一個紀念o個d由東德逃走去西德時被殺o既東德人o既地方。
湖湖

(唔知咩名)以前東德人要逃走去西德,先要爬過柏林圍牆,再游埋呢個湖先得。

Tot: 0.035s; Tpl: 0.01s; cc: 9; qc: 22; dbt: 0.0162s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb