Hej Berlin

Germany's flag
Europe » Germany » Berlin » Berlin
March 1st 2009
Published: March 1st 2009

Efter en laengere koeretur er vi ankommet til Wombat Hostel - THE PLACE i Berlin.
Efter en lidt hektisk afgang fra Vejle, hvor Tobias glemte sin pung, og vi fik taget en taarevaedet afsked med familierne kom vi i toget og fik os et par oel. Et skift og syv timers koersel senere stod vi i Berlin og fandt vejen til vores ganske glimrende hostel. Vi bor paa et vaerelse med seks senge, hvor de tre resterende senge er optaget af tre drenge fra NY, hvoraf den ene kan ses omtalt her http://www.nypost.com/seven/03012009/news/regionalnews/3m_slap_at_facebook_bullies_157495.htm . De virker som nogle rigtig fine drenge. De var dog lidt jetlagged, saa vi bestemte os for at gaa ud og kigge lidt i omraadet. Vi fandt os en hyggelig bar og fik et par drinks, og i aften vil vi vist drikke os ned paa det skammeligste. I morgen har vi planer om at komme ud og se lidt paa de forskellige "must-see's" i byen, saa vi har god tid til at hygge os det sidste stykke tid.

Om et par dage har vi sikkert faaet taget nok billeder til at faa uploadet lidt, og saa vil der komme et lidt mere indholdsfyldt indlaeg end dette.

Tot: 0.053s; Tpl: 0.008s; cc: 10; qc: 45; dbt: 0.0312s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb