Vaarreis Soltana 2015

Europe » France
May 18th 2015
Published: May 18th 2015

18 mei – KUISDAG

Na een welverdiende nachtrust en een stevig ontbijt staat er op het dek een pak werk te wachten. De boot is veel vuiler dan verleden jaar. Hier rond de haven zijn nochtans geen bouwwerken aan de gang zoals in de jachthaven van Leuven. Alvorens met de werken aan te vangen eerst naar de supermarkt om proviand in te slaan. Koelkast was uiteraard leeg bij aankomst. Van de supermarkt naar de post voor zegels en dan aan de slag. Om 19 uur vanavond een schatting gemaakt hoeveel tijd we nog nodig hebben om de hele boot van het vuil te ontdoen. Morgen zeker nog de hele dag en als we woensdag het einde zien is het een succes. Vandaag heel de dag lekker warm en volle zon. We gaan weer lekker slapen na een hele dag poetsen.

Gisteren bij het verleggen van de boot (we lagen tijdens de winter dubbel) geen enkel probleem gehad. Motor direct aan de praat en zelfs hek,- en boegschroef werkten nog.

Tot morgen

Tot: 0.269s; Tpl: 0.01s; cc: 5; qc: 50; dbt: 0.0755s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb