The end

France's flag
Europe » France » Île-de-France » Paris
July 22nd 2014
Published: July 27th 2014

Siste kvelden i Paris spiste vi en finere middag og delte, til og med, en dessert. Dette er vår siste dag på reisefot sammen (for denne gangen). Senere på kvelden har vi lagt i sengen og sett på bilder, mimret og snakket om de fantastiske folkene vi har møtt på turen. Vi er heldige som har hatt mulighet til å reise på en slik tur. Det er også helt utrolig at det er gått 3 uker allerede, samtidig som at vi har gjort så mye at det er vanskelig å tro at vi har gjort alt på bare 3 uker. Nå sitter vi igjen med blandede følelser om hjemreisen. Det kommer til å bli så deilig å komme hjem til egen seng, privatliv, til å ha klærene i et skap og hjemmelaget mat. Likevel blir det trist å ikke reise mer. Det er så mange steder vi ikke har vært, så mange severdigheter vi ikke har sett og så mennesker vi ikke har møtt.

Vi kommer nok til å reise på en slik tur igjen. Og anbefaler alle som liker å reise, vil møte folk og ikke er for nøye på hvor de sover, til å reise på interrail.

Som en siste oppsummering har vi skrevet et lite dikt;

Gå mye

Null privatliv

Møt hyggelige folk

Og skap flotte minner

CS - Synnøve og Cecilie

Tot: 0.065s; Tpl: 0.008s; cc: 5; qc: 45; dbt: 0.0391s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb