Melkein valmiina matkalle

Finland's flag
Europe » Finland
August 26th 2006
Published: August 26th 2006

Työt on vihdoin ohi ja valtaosa asioista saatu hoidettua. Eilen tein 9,5 h tunnin työpäivän, siivosin Vesalan kämpän ja tulin sitten viikonlopun viettoon porukoille. Illalla kunnostauduin vielä lyhentämällä housunlahkeita ja saunomalla.

Tänään olen jo ehtinyt käydä metsäpäivillä ja kauppoja kiertelemässä. Illalla on vielä tarkoitus saunoa, jotta läski on taatusti puhdasta kun reissuun lähdetään.

Rinkan pakkaaminen jää huomiselle, sillä kaikki tavarat on systerillä. Käytin Piian ja Joonaksen asuntoa majapaikkanani tällä viikolla heidän ollessaan lomareissussa ja solukämppäni keittiön ollessa remontissa. Koska he palaavat huomen illalla, on minun mentävä ennen sitä siivoamaan pois asumiseni jäljet. Illalla matkalaisten kotiuduttua on joidenkin ennakkotietojen mukaan luvassa kakkukahvit. Pakkaus menee varmaankin sitten siinä sivussa.

Jenni on luvannut kyyditä Katjan ja minut illalla kentälle suoraan systeriltä. Koneen Bangkokiin pitäisi lähteä klo 23.35.

Tot: 0.178s; Tpl: 0.011s; cc: 21; qc: 99; dbt: 0.1162s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb