Lähtö lähenee

Europe » Finland » Uusimaa » Helsinki
August 3rd 2006
Published: August 3rd 2006

Lähtöön on enää 24 päivää. Sitä ennen pitäisi vielä tehdä 17 päivää (174 tuntia ja 45 minuuttia) töitä, käydä serkun häissä Mikkelissä, pakata kamat kasaan kämpästä, muuttaa, hoitaa matkavakuutus, käydä verotoimistossa, tavata ystäviä, käydä brunssilla, mennä K-extra Perkkaan avajaisiin, viettää viikonloppu vanhempien luona, käydä vaihtamassa rahaa, hommata matkashekkejä, miettiä mitä ottaa reissuun mukaan, pakata rinkka...

Tässähän voisi alkaa suorastaan pukata stressiä.

Käytiin eilen Katjan kanssa Thaimaan konsulaatissa jättämässä viisumianomukset. Todellisuudessa emme edes tarvitsisi viisumeita Thaimaahan, mutta koska meillä ei ole mitään dokumenttia millä osoittaa, että aiomme poistua maasta ennen kuin 30 päivän viisumivapaa aika menee umpeen, niin lentoyhtiömme ei ole halukas ottamaan meitä siivilleen ilman viisumia.

Viisumi keikan yhteydessä käytiin myös Aktiv-Resorin toimistossa noutamassa matkaliput, joita onkin vino pino. Itse lentolippuja on 17 kpl. Niiden lisäksi tuli vielä erillisiä lärpäkkeitä veroja ym. maksuja varten. Niitä on sitten kiva kuljettaa mukanaan hikisessä rahavyössä. Toivoa sopii, että pysyvät mukana koko vuoden. Varmuuden vuoksi olen kuvannut jokaisen lipun erikseen digikamerallani ja tallettanut kuvat niin, että lippujen kadotessa löytyy jotakin todistusaineistoa siitä, että ne minulla ovat joskus olleet.

Lentoreititys reissulla on tämän hetkisen suunnitelman mukaan seuraava:

Helsinki-Bangkok
Lima-Quito
Quito-Madrid
Madrid-Helsinki

Tot: 0.05s; Tpl: 0.009s; cc: 7; qc: 24; dbt: 0.0237s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb