Taas reissua Aasiaan ja vähän muuallekin

Finland's flag
Europe » Finland » Uusimaa » Helsinki
July 6th 2011
Published: June 30th 2011

Kesäreissu 2011

Aikamoinen hiilijalanjälki tästä taas tulee...

No niin... Taas on kauhea säätö takana reissun suunnittelussa ja päädyttiin taas ihan kevyeen settiin. 4,5viikkoa, 8 lentoa(45h koneessa). Suunnitelmissa ensin kierrellä ja sukeltaa Sri Lankaa, sitten vähän Singaporessa. Perthiin mennään moikkaamaan vanhaa tuttua ja sitten vielä lopuksi sukeltamaan tuttuihin maisemiin Manadon kulmille Indonesiaan... Sukelluksia on taas aika läjä suunnitelmissa, taisi olla jotain +30 sukellusta.
Oltaisiin mielusti kierrelty vähän enemmän Ausseissa, mutta itäosan tuhkahässäkkä taas vaikeuttaa reissaamista. Lähtö on keskiviikkona Singaporeen ja sieltä suoraan Colomboon, josta sitten ihmetellään eteenpäin. Laitoin jonkin anomuksen Sri Lankan viranomaisille, että saisimme mennä koillisosaan sukeltamaan. Miinanraivaus on edelleen kesken Tamilitiikereiden jäljiltä ja ovat aika tarkkoja siellä hengailusta. Tuskin niistä kuuluu mitään eli pitää vaan kysellä paikan päällä mihin asti saa mennä.

Tosi kivaa lähteä taas yli kuukaudeksi reissuun ja pääsee vähän uusiinkin paikkoihin Sri Lankaan(pitäisi olla ihan huippupaikka) ja Australiaan.

Tot: 0.04s; Tpl: 0.008s; cc: 8; qc: 26; dbt: 0.0245s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb