Helsinki-Vantaa

Europe » Finland » Uusimaa » Helsinki
May 15th 2009
Published: May 15th 2009

Täällä sitä nyt sitten ollaan, lentokentän kuppilassa irlantilainen siideri kourassa ja miniläppäri nokan edessä. Kunnialla selvittiin check-in:n ja turvatarkastuksen läpi, vaikka maailmanloppu häämötti jo silmissä aikaisemmin iltapäivällä turvatarkastajien ulosmarssin johdosta. Onneksi meillä on myöhänen lento kyseessä, ja pahin helvetti eli ruuhka loppui jo tossa seittemän pintaan. Finnairin työntekijä tossa chek-in tiskillä sanoikin, ettei ikinä ole aiemmin nähnyt vastaavaa kaaosta kentällä. Olli yritti samaiselle naikkoselle vähän flirttailla, jotta oltais päästy bussiness-luokkaan istumaan, mut eipä riittäny kyvyt 😉 Kone on kuulemma aivan täynnä ja saatiin tsägällä viereiset paikat (eiköhän ne ole jostain moottorin vierestä ja takana istuu kolme juoppohullua ja meluisaa suomalaiskarjua).

Kuppila alkaa pikkuhiljaa nyt täyttyä enemmän tai vähemmän lihavista ja iäkkäistä suomalaisukoista sekä heidän simpsakoista thai-vaimoistaan. Sitä vois melkeen kuvitella olevansa Pattayalla 😊

Tässä vielä meidän reittisuunnitelma:

16.5. Saapuminen Bangkokiin ja lento Kuala Lumpuriin
20.5. Kuala Lumpurista Langkawille
27.5. Langkawilta Singaporeen
31.5 Singaporesta Bangkokiin
6.5. Bangkokista Helsinkiin (perillä 7.5.)

Palataan sitten Malesiasta!

Tot: 0.064s; Tpl: 0.009s; cc: 7; qc: 44; dbt: 0.0445s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb