Dagen før afrejse!


Advertisement
Denmark's flag
Europe » Denmark » Region Syddanmark
January 26th 2013
Published: January 26th 2013
Edit Blog Post

Dagen går stille og roligt med at pakke og med at komme med forskellige forslag til aftensmad!

Jeg er egentligt ikke nervøs for at rejse alene, men jeg kan tydeligt mærke at spændingen stiger. Det bliver dejligt at komme væk hjemmefra og prøve noget nyt, møde nye mennesker og opleve nye omgivelser.

Rejsen til Australien bliver meeeeeeeeeeeeget lang! Jeg tror, at det vil komme til at tage cirka 30 timer fra København til Melbourne (med mellemlanding i London). Her tæller jeg ikke engang tidsforskellen på 10 timer med!



Min hat og mine solbriller er fundet frem - guitaren bliver desværre derhjemme, men jeg har planer om at købe en som noget af det første, når jeg lander i Melbourne!

Det bliver spændende - forhåbentlig kan jeg nå at besøge mine søskene inden jeg tager afsted i morgen!

Advertisement



26th January 2013

Kære Loui. Håber din rejse bliver en oplevelse for livet. det bliver spændende at høre nyt fra dig - og se billeder ;-) Kæmpe knus og god rejse ønsker far og mor
26th January 2013

glhf loui xoxo

Tot: 0.065s; Tpl: 0.01s; cc: 6; qc: 44; dbt: 0.0381s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb