Melbourne - first impression!


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » Victoria » Melbourne
January 29th 2013
Published: January 29th 2013
Edit Blog Post

Vibeke/Bruce house in MelbourneVibeke/Bruce house in MelbourneVibeke/Bruce house in Melbourne

Living room with a very much alive couch, flesh-eating pillows and a colourful painting of flowers!
Klokken er lige nu 12:10 i Melbourne, og jeg landede i god behold for et par timer siden. Flyveturen strakte sig over både London og Singapore, men det hele gled perfekt uden de store forsinkelser (foruden to svenske piger med dreads der ikke kunne finde gaten!).

Man går om bord på flyet og tænker: "jeg er rimelig træt og jeg skal flyve i lang tid... Jeg snupper mig en lur!" Man prøver desperat at forholde sig til denne tanke, imens passageren foran læner sit sæde så langt tilbage, at man efterhånden begynder at bekymre sig om man stadig kan vrikke med tæerne!

Foruden sovende fødder har rejsen egentlig ikke været så ringe endda. Jeg har genset samtlige filmklassikere (herunder Snakes on a Plane med Samuel L. Jackson) og en hel sæson af How i Met Your Mother + The Simpsons. Man bliver træt af at glo på en skærm hele tiden. På hele rejsen sad jeg imellem to tyske damer, som ikke kunne et ord engelsk. Jeg blev hurtigt udnævnt til Tysk-Engelsk tolk og fik da også øvet mig lidt på mine ingenlunde grammatisk-korrekte tysk færdigheder.. Skønt!

Lidt jetlagged, but i must stay awake! Jeg tager nogle billeder
Freddies' toys!Freddies' toys!Freddies' toys!

Kaj and Andrea.. But where is Ole and Carla???
af Vibeke og Bruce' dejlige hus i det centrale Melbourne i morgen.

G'day mate!


Additional photos below
Photos: 3, Displayed: 3


Advertisement

Ol' guitarOl' guitar
Ol' guitar

Found a great-sounding guitar on the attic of Vibeke's. Awesome!


29th January 2013

awesome!
Dunno what's going on apart from that you're in Australia ;D but way to have a travel blog! Have fun dude!!!!
29th January 2013

god tur
Lyder som et fantastisk projekt ;) ses på munken når du engang kommer hjem :)

Tot: 0.083s; Tpl: 0.014s; cc: 6; qc: 44; dbt: 0.0519s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb