Around The World

Europe » Denmark » Region Hovedstaden » Copenhagen
December 16th 2007
Published: December 16th 2007

Around the world!

Ruten som den er planlagt indtil videre.

Around the World ruteplan og rutekort

Denne her traad er saa man kan se vores rute.
Ruten er som foelger:
Danmark, Koebenhavn - Spanien, Madrid - Brasilien, Rio De Janeiro - Brasilien, Salvador - Brasilien, Recife - Brasilien, Iguacu Falls - Argentina, Buenos Aires - Chile, Salvador - New Zealand, Auckland - New Zealand, Christchurch - Australien, Melbourne - Australien, Cairns - Singapore, Singapore - Hong Kong Special Administrative Region, Hong Kong - Kina, Beijing - Tibet (Kina), Lhasa - Nepal, Khatmandu - Indien, New Delhi - Helsinki, Finland - Danmark, Koebenhavn

Denne rute er hvordan vores tur ser ud indtil videre, dvs. hvilket steder vi ved vi vil vaere, da vi har transport dertil eller derfra. Vi vil dog bruge meget af vores tur, paa at rejse i de omkringliggende regioner. I New Zealand og Australien har vi et buspas hvor vi derfor vil staa af i de byer vi finder interessante naar vi rejser fra hhv. Auckland til Christchurch og Melbourne til Cairns.

Som det beroemte citat siger og som vi finder ganske passende til at beskrive vores turs opbygning:

"It is the journey, not the destination"

DAYS
HOURS
MINS
SECS

tilbage til afrejse

Nedenfor ses et overskueligt kort over de lande vi kommer til at vaere i.
Visited Countries Map

14th January 2008

Hi Guys!
Just telling you how jealous I am! Looking forward to see and hear about all your experiences! Drooling greetings, Anette (Morten's favorite cousin!)

Tot: 0.125s; Tpl: 0.01s; cc: 8; qc: 55; dbt: 0.0457s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb