273.den - rijeka


Advertisement
Croatia's flag
Europe » Croatia » Istria » Rijeka
October 28th 2018
Published: October 28th 2018
Edit Blog Post

Opat na ranajky burek ale tentoraz masovy a zjedeny na inej lavicke.

Presun k divadlu pri ktorom je aj trh.

Kvety na hrob, ovozel vonku, dnu syry a pekarenske vyrobky.

No moc som sa tu nezdrzal bo zacalo prsat a von som vybehol v mikine.

Je teplo, 20c

Na ubytku sedenie v lobby.

Chlap co tu ma rezervaciu tiez na 3noci, musel vcera nedobrovolne opustit dorm, bo jebly recepcny na jeho postel dal ineho hosta. Chlap dosol vecer, recepcny uz nikde (je tu do 22.00). Tak chlap sa nasackoval do privat izby, recepcny si to ani tento vecer nevsimol.

Inak za izbu som zatial neplatil. Ked nevypita, nedam. Jebat ich za tie podvody co robia cez booking. Prinajhorsom si platbu strhnu z karty ktorou som sa zarucil.

Toto by bolo druhy krat v zivote co som nevyplatil ubytko. Raz v maroku, kde boli vsetci sfetovany. Uvidime ako to dopadne tu.

Na lobby dosla taiwancanka (trochu pri sebe). Dnes ide nazad do zahrebu. Pyta sa ma na moj plan. Chodit len po meste. Tak ideme spolu.

Najskor bus stanica kde kupuje listok a potom chodenie po vseliakych ulickach.

S tym francuzom to je nakonec inak. Ucila ho cinstinu na taiwane a cul ho ide navstivit. Na vianoce s dalsimi taiwancami (2 co studuju tez v zahrebe) pojdu do pariza.

Ma dost mindrak zo svojej vysky (149cm). Musim ju vzdy fotit z takych uhlov aby nebolo vidiet, ze je mala.

Nazad na ubytko zobratie batohu, vykopnutie ju na bus a smer Torpedo - Launch Station.

Nuz cesta tam zaujimava, pekne priemyselne prostredie avsak priamo k cielu som sa nedostal. Nenasol som ziadny pristupovy bod.

Ale nevadi, fajn prechadzka. Po schodoch sa dostavam k obchodaku
West Shopping Center.

Ten ma super polohu a je z neho pekny vyhlad na more a pristav avsak nenasiel som tu ziadny food courte. Iba jednu restiku a kaviarnicky.

Nuz nazad na ubytko.

Zacalo poprchat tak skovanie sa na zastavke a v pekarni kupene nieco pod zub.

Na pesej zone kvoli pocasiu menej ludi v kaviarniach.

Inak jest som tu ludi nevidel, vsetci len kavickuju.

Na ubytku nahodenie blablacar ziadosti o odvoz do puli. O polovicu lacnejsie nez bus.

Prvy clovek sa neozval a druhy automaticky akceptoval ale na spravu o zmene vyzdvihnutia zatial nereagoval.

Nahadzane neake cs ziadosti (5ks vac nemam limit) a booknutne ubytka v zahrebe a maribore. Skusil som referal z bookingu, uvidim ci prejde.

Maribor drahy, 20€ dorm.

Hodinovy spanok.

Vonku poprcha.

Kukanie futbalu na mobile.

Obcas prebehol chorvat co robi v taliansku v pristave. Je tu z babu. Vzdy len vybehnu na zachod a na izbe sa zabavaju. Si tu predlzili pobyt o noc, asi kvalitna postel.

Opat prichod novych ludi. Cinsky par a novozelandanka. Recepcny na nich opat s taktikou zrusenia bookingu. Cinani nechapali (no english).

Vecer vybehnute do sparu ale zavrety. U mlinara (pisu to tu s makkym i) kupene dost velke trojuholniky pizze a v trafike predrazene dve piva.

To zjedene v lobby.

Nz nemala zaujem o konverzaciu, skypovala s domovom a potom si vybavovala osobnu korespondenciu.

Kurnik som cakal, ze v eu najdem dakych kompanerov na chlast, no nist.

Musim trenovat na rigu, bo to bude ina hanba ked ma porazi sikmacka.

Zajtra presun do puly, furt nevim ci bus abo blablacar. Dockam do 10.00 ak sa neozve sofer idem flixbusom.

Inac nuda. Idem spravit suhrn svedska.

Naklady :

Masovy burek : 11.9k
Masovy burek + cokoladovy zavin : 19k
2xtrojuholnik pizze od mlinara : 16k
2x plechovkove pivo z trafiky : 28k


Advertisement



Tot: 0.065s; Tpl: 0.009s; cc: 11; qc: 32; dbt: 0.0397s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb