Svedsko - suhrn, naklady


Advertisement
Sweden's flag
Europe » Sweden » Stockholm County » Stockholm
October 29th 2018
Published: October 29th 2018
Edit Blog Post

Cestu cez svedsko som volil len kvoli kamoske lee, ktoru som spoznal cez cs. Raz ma hostila ona v berline a potom ja ju v seredi.

Prvy sok zo svedska bol teplotny. Ono ked dojde clovek z 35 do 10 a pritom kazdy den teplota klesa neni to az taka sranda. Hlavne ked moc tepleho oblecenia niet.

V meste dost imigrantov ale zdalo sa, ze su domestifikovany. Zvacsa hovorili svedsky a vyzerali normalne.

Doprava je v stokholme draha. No teoreticky sa da vozit v metre a vlakmi (nie normalne ale mestke) donekonecna na jeden listok ak clovek neopusti turniket. No ak pride revizor tak problem. Platnost listku je 75.min, pri opustany metra sa turnikety sami otvaraju.

Z letiska arlanda odporucam kupit 24hod kartu a do mesta ist kombi busom a primestkym vlakom. Dalsi den sa povozit po metre.

Pre odvaznych sa da tato cesta spravit aj na jeden listok, ovsem ak pride revizor problem.

Listok teda bud 24hod alebo viac alebo dobijacia sl karta alebo listok cez mobil. Klasicky listok z automatu je drahy.

Modra linka je plna peknych zastavok, odporucam i cervenu linku. Niektore zastavky su topka ale zalezi podla vkusu cloveka.

V metre dost info pracovnikov a sem tam policajti. Ti dost chodili i po meste.

V meste som bol na ostrove sodermal. Z neho je pekna vyhliadka na gamla stan. Odporucam ist na Skinnarviksberget resp Monteliusvägen.

Jedlo drahe ale mcdonald resp hotdogy to istia.

Dalej som navstivil mestecko uppsala. Prijemne spestrenie ale v zime moc neodporucam, v lete pekne relaxacne mestecko. I sem sa teoreticky da dostat len na jeden listok bez priplatku (udajne sa plati ale neviem kde). My sme tak sli.

Hokej bol ok ale nic extra, chybala bitka na lade.

Lea a jonas ma skutocne pekne pohostili. I ked vacsina jedla vegetarianska a zdrava vyziva.

Ak navstivit svedsko tak jedine v lete ked je teplo (20c). No moc ma tato krajina nelaka i ked ma velmi peknu prirodu ale ludia su taky chladny a hlavne je to tu pre mna drahe.

NAKLADY

Svedsko (norwegian air bangkok - stokholm arlanda 160.38€) - 4dni

1€ = 10.1781S = s (svedska koruna) - spraveny priemer z vyberov


Doprava : 39.48€
Jedlo : 32.33€ + 81s
Ubytko : 0
Vstupy : 14.06€
Ostatne : 88s

Spolu : = 160,38€ (let) + 169s + 85,87€ = cca 263€

Vysledna suma je nakoniec spravena z vyberov/zamienania



Advertisement



Tot: 0.511s; Tpl: 0.009s; cc: 11; qc: 48; dbt: 0.2483s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb