PULA 'DA GUN BATIMI


Advertisement
Croatia's flag
Europe » Croatia » Istria » Pula
June 22nd 2012
Published: January 15th 2016
Edit Blog Post

Total Distance: 0 miles / 0 kmMouse: 0,0

RIJEKA-PULA


Geo: 44.8739, 13.8453

GÜN 16 GÜNLERDEN CUMA:
Sabah taş gibi uyandım…
Benimle birlikte sörfçülerde uyanmışlar
Opatije surf okulu olarak kasılıyorlar emme velakin burasının Alaçatı
karşısında esamesi okunmaz..
Hiç bir şey demiyorum…
Kendileri keşfetsin ...
Kahvaltıdan sonra toparlanma faslını çabuk geçtim..
Paramı ödeyip yola çıktım.
2 GPS birden çalışıyor ama ben yine kafama göre giderek sahil yoluna girdim..
Yoğun GPS kullanan kardeşlerimin ne dediğimi anladıklarından eminim..
GPS'ler, nereden baksanız kendisine sunulan sınırlı bir programa göre çalışmaktadırlar.
Sizin kafanızda çizdiğiniz yolu bire bir izlemekte zorluk çekebiliyorlar..
Yapılacak tek şey bu kardeşleri kapatıp bir süre kafanıza göre sürmenizdir..
Belirli karışıklıkları geçtikten sonra onlar da doğru yolu buluyorlar...
Bir tarihte Danimarka'nın bir yerinde gurbetçi bir kardeşimizle karşılaştım.
İsveç'in bir yerinden, Çankırı'ya gidiyorlar ..GPS i bağlamış ööööle gidiyor.
Nutkum tutuldu hiç bir şey diyemedim..
Ne kadar zamanda varır bilinmez ?
Buradan ilk kez geçiyorum ....sahilden gidince doyumsuz manzaralarla karşılaşıyorsunuz ..
Bundan önceki seyahatlerimizde ,Ayşe ile Rijeka'dan direkt Trieste'ye gidiyorduk..
İlk kez Pula yarımadasını keşfediyorum…
Manzaralar müthiş ama, bu yollar Ayşe' ye gelmez…
Yolda sadece yakıt için durdum bir de Lidl AVM sinden, biraz erzak takviyesi yaptım..
Pula ‘ya yaklaşınca GPS leri devreye soktum.
Adresi verdim ve teslim oldum..
Kampı nasıl sakladıklarını anlatamam !!! …

Kimse bulamasın diye levhaları da yok etmişler..
GPS olmazsa hayatta bulmak mümkün değil…
GPS ile bile kuşkuya düşüyorsunuz ama Allahı var MIO tak dedi bir seferde kampın yerini buldu…
Kamp dehşet büyüklükte...
Dev ağaçların altına yerleştim…internet hemen olduğunuz yerde …
Ne güzel...
Yemeğimi yedim…
Denizlerime girdim…
Akşam üstüne kadar uyudum…
Sonra giyindim ve kampın önündeki durakta, yönetimin bizi yönlendirdiği saate otobüs
beklemeye başladım.
Durak olmadığı için, gölgeli bir yer de yok …güneşin altında pişiyorsun …
Durağın yeri net olmadığından, kısmete, öbek öbek insanlar,farklı yerlerde bekliyorlar…
Bekle Allah bekle !!! …
Ne gelen var ne giden ..
Yerel bir kız geldi ....niye beklediğimizi sordu ..
Soru çok manasız olmasına rağmen “Otobüs” dedik…
"Bugün Bayram normal saatlerde gelmez" deyiverdi …
Tüm bekleyenler göz göze geldiler...
Kamera şakası gibi...
Yönetime kalayı basıyorum..
"Affedersiniz bayramı unuttuk" diyorlar…
Onlara hergün bayram..
Gitmekten Vazcaydım ..
Yerime geçtim ..
Kendime çok güzel bir gün batımı ayarladım..
Kampın restoranı çok şık ve manzarası müthiş…
Elde Ozuljsko ,kulakta TSM …bu ikili çok iyi gidiyor…
Menekşelendi Sular....sular menekşelendi...
Sonra aynı lokantada yemek yemeye karar verdim.
4 yıldız bir lokanta yapmışlar…
TV de Alman-Yunan maçı var..
Aynı zamanda etrafta çok Alman var …
Bira, kana karıştıkça, sesler arttı…
Masama maç seyretmek
için ilişmesine izin verdiğim Alman, kaşla göz arasında bana gelen Parmejan peynirinin tamamını götürdü…
Garsonun bile gözü döndü…
Beleş olunca, Alman bir güzelleşiyor ve hayatta kendini tutamıyor…
Genler harekete geçiyor..sıkılma da yok …
Keyfimi bozmadım ama Alman çığlıkları artınca 2 ci devreyi izlemekten vazgeçtim.
Yerime döndüm …biraz internet ve yattım ..
Bugün çıktığımızdan bu yana 2500 km yi aştık ...
Görsel Malzeme olarak :
Rijeka-Pula yol Videosunu
Pula Kampı Videosunu ve
Her gün,günün karelerini toplayarak video haline getirdim ve kolaylık olsun diye You tube'a koydum ...ilgileniyorsanız aşağıdaki linki tıklamanız yeterli:


Rijeka -Pula Yol Videosu :


Pula Camp videosu :


GÜNÜN ÖZETİ

GÜN KM:98 KUMULATIF KM: 2516

ORT HIZ: 50

MAX HIZ: 105

TOPLAM SAAT:

SÜRÜŞ SAAT : 2.15

YAKIT E/Lt : 1.3


Advertisement



Tot: 0.075s; Tpl: 0.012s; cc: 8; qc: 25; dbt: 0.0299s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb