Next Days...


Advertisement
Published: April 11th 2007
Edit Blog Post

S odstupom par dni musim uznat, ze napriek akokolvek 'jedinecnym' zazitkom, som si uz stihla vybudovat k Plevenu isty citovy vztah. No vazne :-).
Myslim, ze k tomu prispel hlavne:

- Risov prichod (od ktoreho vlastne vsetok cas travim v praci a tak moznosti zazit dalsie BG prekvapenia sa minimalizovali)

- Doniesla som si svoje vlastne uteraky, zehlicku a prestala som chodit na hotelove ranajky - takze som minimalizovala vsekty potencialne problematicke oblasti.

No a co noveho?

Yo, este pred odchodom na velku noc som mala unikatne prekvapko v hoteli. Tesila som sa na nenarocny oddych na izbe - sprchu a knizku v posteli, ale:
- prestala tiect voda (do rana)
- pokazilo sa jedno z dvoch svetiel v izbe, takze ani z citania nic nebolo
- moj pokus dozvediet sa na recepcii co sa deje bol razne ukonceny hlaskou recepcnej: "Please speak in french, I dont understand english" :-).

Velka Noc Plevenu rozhodne prospela! Vsetko je omnoho zelensie a tak masivnu betonovu architekturu mesta aspon trosku sprijemnuju uz vcelku zelene parky, stromy atd... Dnes sme s Risom dokonca objavili zopar vcelku prijemne zrekonstruovanych starsich budov a dokonca sme si vytypovali 2 kulturne podujatia, ktore nejakym sposobom musime do konca tyzdna stihnut:
- Vystava zbierky diel nejakeho uzasne vynimocneho bulh. autora (podla indicii co mi dal Riso to bude vystava tradicnych bulharskych Ikoniek....ale sak necham sa prekvapit. Pre tych co nepoznate Bulh.Ikonky - predstavte si malbu v ponurych farbach zobrazujucu akykolvek alegoricky pribeh z biblie a mate bulharsku ikonku.)
- Bulharske kino - Uz vzhlad a nazov kina 'Oslobodenie' dostatocne pritiahli nasu pozornost. Takze zajtra mame poslednu sancu ist na 'Music and Lyrics' v orig.podani s bulharskymi titulkami a to za cele 4 levy!

Dalsie pikosky a fotky pridu hned ako vycistim trochu comp a stiahnem ich tam:-)
- , sona.


Advertisement



Tot: 0.051s; Tpl: 0.008s; cc: 7; qc: 23; dbt: 0.0179s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb