Day 3


Advertisement
Published: April 4th 2007
Edit Blog Post

Riso, Kedze situacia je taka, ze sa Ti sem mozno az tak nechce, necham opat hovorit za seba moje dnesne zazitky:

- potom co som mala na izbe otvorene celu noc okno - podarilo sa mi zbavit sa puchu na izbe! !
- Ak si budes davat veci do skrine (co asi hej, lebo ine priestory na skladovanie tam moc nie su), nechaj si vzdy apson jedny dvierka skrine otvorene - nech do nej prudi vzduch ...inak budes vychutnavat vonu X desatrocnej skrine s kazdou koselou 😊
- Zehlicka - to bola moja morning story ! Pozitivom je, ze ju zvladli dorucit na izbu. Nedoriesenym detailom ostalo ze vo vodorvonej polohe z nej prudom tecie voda a chrchle, takze asi sa veci musia zehlit vo zvyslej polohe oprete o stenu 😊
- Opat som sa pokusila overit medzi miestnymi ako vnimaju hotel Rostov - a odpoved bola rovnaka : Number 1 v Plevene!

- Coffee machine v Plevenskom office je sice obycajny automat, ale komunikuje v taliancine, takze to mozeme plnopravne nazvat talianskym pressovarom 😊)
- Hm, zacal sa tu vytvarat taky zvlastny zvyk, ze kazdy supervizor (ktory ma uz pozna) sa pred odchodom zastavi pri mne, zistit ci je vsetko OK a az potom prchaa
- Hm, zaujem bulharov organizovat mi vikendovy program v Plevene a jeho okoli vobec nepoklesol...ale myslim, ze zajtrajsi nabeh urobi vsetkym volnoaktivitovym planom razny koniec...
- Bulhari mi ukazali druhu restiku s obrazkovym menu, paraada, a ked do toho svieti slniecko, staci kratky rukav a vo vrecku 10leva na obed (pre 2 osoby 😊)

Perla dna: Ako tu tak sedim posledne 4 hodiny (18-22:00) je tu nevidane rusno. Ako mi vysvetlila managerka, vypadol tel.signal v jednom bulharskom regione - Luline (cca 120tis. ludi) a tak kontinualne cele call centrum upokojuje ludi uz od 6tej, ze za hodinku - 2 to urcite opat pojde :-). Nuz, s bulharskou konstantou tu zjavne rataju vsetci.

Foto dnes nebude, nocny PLeven uz jeden mas a nic ine som nestihla...


Advertisement



Tot: 0.105s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 49; dbt: 0.0367s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb