Blogs from Tuzla, East, Bosnia & Herzegovina, Europe

Europe » Bosnia & Herzegovina » East » Tuzla April 30th 2017

Check out prakticky nebolo komu povedat, bo nikde nikto. Ak nepocitam dve upratovacky vo vedlajsej izbe. Inak s majitelom som sa po zaplateni uz vobec nestretol. Konecne vonku teplo a slnko. Zastavka v blizkom bingu na nakup vody a jogurtu, dalej este zastavka v pekarni kde kupeny syrovy burek a sup ho toto vsetko zjest do malo upraveneho parku pri starom gymnaziu na kojsino ulici. Tu len relax a odlovenie dalsej kesky. Z prevedenia som opat sklamany. Presun k panonskym jazeram, samozrejme cestou padla za obet dalsia keska. Pri jazerach resp jazere do 3/4 napusteneho, dost turistov ale vsetko v norme. V sezonne to tu byva uplne narvane, niekedy si neni kde dat ani osusku na zem,tak vravel Tony. Su tu aj tobogany ale nic extra. Vyvalenie sa na lavicku, pustenie suverena a nasavanie slnecnych lucov. ... read more

Europe » Bosnia & Herzegovina » East » Tuzla April 28th 2017

Budicek 4/15. Vdaka vcerajsiemu futsalu v tt som spal len nieco okolo 5.hod, no nic v buse, lietadle hadam dobehnem spankovy deficit. V dazdi rychly presun na bus stanicu, kde uz cakalo asi 10 ludi. Zlty turancar meska 5.min, pred Vlckovcami robia protihlukovu stenu, rychlost teda obmedzena na 60km/hod. Dalsie obmedzenie niekde pri senci, tu buduju novu krizovatku sa mi zda. Napriek tomuto vsetkemu prichadzame na letisko o 10.min skor. Chvalabohu,ze siel zo serede priamy bus na letisko, aspon som sa nemusel zatazovat bratislavskou mhd-ckou. Do odletu ostava nieco cez 1,5hod. Sadam na studenu lavicku, tlacim milu, ktoru zapijam krabickovym dzusom. Posilneny hor sa na poschodie. Na security ako to uz v ba byva zvykom opat buzeracia obycajnych ludi. Ja som si musel dat dole dokonca latkovy ... read more

Tot: 0.062s; Tpl: 0.002s; cc: 7; qc: 24; dbt: 0.025s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb