donderdag 3 juli - maandag 7 juli dag 1 - 5


Advertisement
Belgium's flag
Europe » Belgium » Flemish Brabant » Werchter
July 7th 2014
Published: July 10th 2014
Edit Blog Post

Na het afscheidsfeest gisteren heb ik ongeveer anderhalf uur geslapen, om tegen zessen klaar te staan op Leiden Centraal voor poging twee: Stap één: Rock Werchter. Hoewel ik geen kaartje heb weten te bemachtigen was een lang weekend op de camping een heerlijk ontspannen manier om de reis te beginnen. Donderdag omstreeks elf uur 's ochtends dronken we het eerste biertje in de trein, en tot de laatste op maandag ochtend was de enige afwisseling die Bram toeliet water, whiskey, Jagermeister of koffie/thee met whiskey of Jagermeister, dus je kunt begrijpen dat ik moeite heb met de details, maar kort samengevat was het geweldig; ik was compleet vergeten dat ik hierna nog naar Spanje ga. Maandag hebben we ons nog vermaakt met achtergelaten troep en hebben we afscheid genomen van de rest, vanaf hier is het enkel nog Taric; ik en iedereen die we onderweg tegenkomen.

Advertisement



Tot: 0.08s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 51; dbt: 0.0268s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb