zaterdag 21 juni 2014, dag 4


Advertisement
Belgium's flag
Europe » Belgium » Flemish Brabant » Diegem
June 21st 2014
Published: June 21st 2014
Edit Blog Post

Wat heb ik toch met de eerste dag van de zomer? Precies vier jaar geleden werd ik vrijgelaten uit het OGH te Zetten. Op dit moment is het lastig terug te lezen wat ik schrijf, omdat ik in de trein naar Roosendaal zit, terug naar Nederland dus. Het plan is om de noodzaak van alles in mijn tas te herzien en met ongeveer de helft van het gewicht begin volgende maand, ditmaal met Taric, nogmaals te vertrekken. Ik geloof nog steeds dat ik dit kan, mits ik beter voorbereid ben. Voor nu was dit een leerzame ervaring en nu ik geproefd heb van ook de heerlijkheid van reizen ben ik gemotiveerder dan ooit om het nog eens te proberen. En het gaat me lukken, wacht maar af!

Advertisement



Tot: 0.113s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 54; dbt: 0.0484s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb