Bocas del Toro 2

Published: April 27th 2012

Idag våknet vi opp til strålende solskinn og nydelig vær, Aleksander var oppe allerede kl 06.30 for å nyte været. Han satt på verandaen å leste bok og så på soloppgangen. Jeg sov litt lenger og var ikke oppe før kl 09. Klokken 10 ble vi hentet av taxi som tok oss med til Bocas del Drago og Star fish beach. En flott strand hvor vi nøt de varme strålene fra sola. Boka jeg startet på i går ettermiddag var kjapt utlest og fargen kommer litt etter litt.Været er meldt litt opp og ned de neste dagene, men vi krysser det som krysses kan å håper på at de aller siste dagene blir akkurat slik som i dag, vi har nemlig flere ting vi vil oppleve😊

I kveld har vi kost oss på en av byens lokale resturanter. Vi har alltid brukt tripadvisor.com effektivt på turene våre, og denne er ingen unntak, resturanten vi besøkte i dag ligger som nr 1 av alle spisestedene i byen, og vi ble lang i fra skuffet. Maten var eksemplarisk, det samme var drikken. Vi koste oss så mye av vi ble sittende i tre timer før vi fant turen tilbake mot hotellet. Det er jammen synd tiden går så fort når man koser seg!
Planen de neste dagene er å øyhoppe og oppleve mest mulig de siste dagene vi har til rådighet, men alt kommer ann på været. Så vi får bare satse på at værgudene er med oss de siste 3 dagene av turen vår.

Klem fra oss

PS! Tiny: mamma og pappa savna de <3

Tot: 0.059s; Tpl: 0.011s; cc: 5; qc: 46; dbt: 0.0339s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb