Utilan saari


Advertisement
Published: June 12th 2008
Edit Blog Post

Hei!
Talla hetkella olen Utilan saarella, noin tunnin laivamatkan paassa mantereelta. Tarkoitus oli olla taalla vahemman aikaa, mutta tanaan kun vihdoin olin lahdossa, kavikin ilmi etta La Ceiban satama on lakossa ja taalta ei mene laivaa. Joten taalla pysyn. Koulu, jossa olen toissa, on lomalla taman viikon niin otin vapaata kielikoulustakin. Tarkoitus oli katsastaa Trujillon kaupunki tana viikonloppuna, se on Ceibasta itaan, mutta en tieda totetuuko se nyt jos tuo lakko jatkuu. Trujillossa on hostelli johon ajattelin menna toihin heinakuussa ja halusin kayda kattomassa jos se on mukava paikka. Mutta ehka ensi viikonloppuna.

Utilan saari on aika kaoottinen, taalla on valtavasti sukeltajia ja saari tuntuu tayttyvan ulkomaalaisista. Mutta samalla taalla on hyvin letkea karibialainen elamantyyli. Utilan ulkopuolella on pienia saaria, Utila Cays, ja viime viikonloppuna olin yksien kavereiden omistamalla pikku-paratiisisaarella yota. Oli oikein mahtavaa. Cays ovat mukavampia kuin itse saari. Paivat kuluvat rannalla, lukien kirjoja, snorklaten.... Oikein rentouttava loma siis. Tanaan olen tosin pysynyt poissa auringosta kun eilen vahan paloin. Taalla on myos todella paljon hyttysia ja "sandflies" jotka pistavat ikavasti. Loppujen lopuksi pieni riesa tosin.

Kun palaan La Ceibaan koitan laittaa jotakin kuvia esille!

Paljon terveisia,
Laura

Advertisement



Tot: 0.078s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 52; dbt: 0.0506s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb