Fantastiske El Salvador!!


Advertisement
Published: February 23rd 2009
Edit Blog Post

Playa el TuncoPlaya el TuncoPlaya el Tunco

Jorunn nyte livet i hengekoeya si:)
Juhuuuuu, hei og hopp, tuddeluh og heisann sveisann!!!

Her kjem ny rapport fraa dinne kanten av verden.
Vi reiste som dokke veit til El Salvador etter at vi hadde gjort oss ferdige med spansken. Og som sagt har vi hoeyrt ein del skumle ting om det landet. I tillegg er det veldig mange som "hoppar" over El Salvador naar dei reiser i Sentral-Amerika. Vi moeter mykje dei samme folka over alt, i tillegg til at vi les mange reisebrev paa nettet. Saa dei fleste foelger nokon lunde den samme loeypa rundt om i desse landa. Og El Salvador er uten tvil det landet i omraadet som blir besoekt minst av backpackerar. Men sjoelvsagt er det ogsaa mange som tar turen dit, og det virkar som dei fleste som gjer det er veldig fornoegde med oppholdet. Og DET er vi og!!
Sjoelv om det ikkje var mange dagane vi var der, er vi veldig glade for at vi svippa innom. Skulle gjerne hatt myyyykje meir tid der. Vi skulle forresten oenske vi hadde mykje meir tid overalt. Er det EIN ting vi skulle gjort annerledes om vi skulle planlegge turen paa nytt, saa hadde det vore aa droppe heile Soer-Amerika og bruke all tida i Sentral-Amerika. Foeler det er saaaaa utrulig mange plassar vi ikkje faar besoeke og oppleve, som vi gjerne skulle vore til. MEN paa den andre sida, vi gledar oss innmari til Argentina, Brasil osv og! So vi ville vel neppe kutta det ut. Her er folka som vil ha i baade pose og sekk, skjoennar dokke!! 😊

Turen til San Salvador begynte noko turbulent. Det var to stk backpackerar med ustabile magar som satte seg paa bussen. Arild hadde lege heile kvelden og natta foer, med kaldsvetting og store magekramper. Saa vi var veldig usikre paa om vi skulle reise eller om vi maatte utsette reisa. Men sidan turen var kjoept og betalt og leiligheta sagt opp, fann vi ut at vi berre maatte ta sjansen. Arild var bedre paa morgonkvisten, og ville reise. Uansett, den foerste turen til Guatemala City var daa i ein van utan do, noko vi saag moerkt i. Vi kunne ikkje ein gong ta ein slurk vatn utan at det rykte godt i endetarmane. Men det gikk bra, og slutten paa historia er at vi overlevde med god margin begge to. Vi kom til San Salvador i 15-tida forrige laurdag. Foersteinntrykket
Playa el TuncoPlaya el TuncoPlaya el Tunco

Ein liten lur maa til;)
av landet var veldig bra. For det foerste var det mykje mindre soeppel langs vegen daa vi kom over grensa. Heile Guatemala ser ut som ei bossdunge langs vegane. Heilt utrulig kor mykje rask folk finne paa aa slenge ifraa seg. Men saann er det eigentleg i heile Mellom-Amerika trur eg, men det var i alle fall reinare og finare i El Salvador enn Guatemala. I tillegg var grenseovergangen utrulig sytalause. Og han eine mannen som sjekka passa smilte til og med. Heilt utrulig. Maa jo forresten nevne at vi satt paa ein luksusbuss som var skikkelig digg. Vi satt oppe i 2.etg heilt framme, med full oversikt. Deilige seter, faa folk paa bussen, maaltid og snacks vart servert. Ja, berre velstand. Det var noko anna enn kyllingbussane gitt!! 😊 Vi saag eigentleg ikkje saa mykje av San Salvador, men det vi saag var veldig annerledes enn forventa. Mykje meir moderne og flott enn dei andre store byane vi har vore til paa turen.
Vi tok taxi (30$) til Playa el Tunco. Gikk til eit hostell som var anbefalt i guideboka, men der var det fullt. Og det er vi like glade for no. For plassen vi enda opp paa
Playa el TuncoPlaya el TuncoPlaya el Tunco

Kokkosnoett e godt paa varme daga:)
var berre heilt superdupert. Skikkelig koselig og avslappa hostell, som eg ikkje huskar navnet paa i farta. Vi fikk oss eit heilt enkelt rom, der vi delte bad med 3 andre rom. Hengekoeye og 20 meter til stranda. Hyggelige naboar og berre heilt topp!! 😊
Eg trur stort sett alle strendene i El Salvador har svart sand, og det hadde dinne og. Har aldri sett det foer, saa det var litt uvant. Og veldig grisete om ein ikkje var flinke til aa vaske seg paa beina. Hehe... Uansett, stranda var kjeeeempefin! Skikkelig lang og uten masse folk. Det er ein surfeplass, saa dei fleste der surfa. Kjekt aa sjaa paa kor flinke mange var! Ganske imponerande til tider.
Paa laurdagskvelden var det veldig mykje liv paa plassen. Det kjem mange lokale i helgane og tar seg ein fest der. Vi satt ute og kika paa solnedgangen, drakk oel og berre kosa oss i mange timar. Der var underholdning av ymse typar, som surfefilm paa storskjerm, saanne trudeluttkarar ala Mexico (mest irriterande aa hoeyre paa trompetspelinga deira egentlig, hehe) og nokre kjempeflinke trommefolk. Veldig kult!! Og utrulig god stemning!!
Vi trudde kanskje at det var ein heilt vanlig kveld og at det alltid er saa masse liv i Playa el Tunco. Men kvelden etter skjoente vi at det ikkje er tilfelle, for daa var det tyst som i graven overalt. Veldig hoeg chillfaktor, kan ein seie! 😊

Dokke er vel mest av alt interesserte i aa hoeyre om den store ulykka eg var ute for, sidan eg var hardt skada? Sjoelv om overraskande faa har meldt si bekymring, sendt blomster og saanne ting. Naar eg tenker meg om saa har eg faktisk ikkje mottatt ein einaste epost, gjestebokinnlegg eller sms om kordan det gaar med meg og kva som har skjedd. Har heller ikkje hatt hikke den siste veka, saa ingen har vel tenkt paa meg ein gong. Tyder det paa at dokke ikkje bryr dokke og ikkje er det spor interesserte i aa hoeyre kva som skjedde? Grmf. Samma det, eg har no tenkt aa fortelle om det likevel! (Husk at pga behov for sympati og oppmerksomhet kan det finnast enkelt element i historia som vert noko overdrive, men alt har rot i roeyndomen. Heilt sant.)

Vel... Det hadde seg slik denne skjebnesvangre soendagen at eg og Arild maatte ta oss ein tur til La Libertad. I El Tunco er det ingen bank eller minibank, og vi maatte ha litt gryn. Saa vi hoppa paa ein kyllingbuss og kom oss til byen. Det er ikkje akkurat ein stor by og det var soendag, saa vi hadde litt problem med aa finne minibanken. Folk viste oss stikk motsatte vegar. Til slutt gikk vi i ei retning en fyr som virka nokonlunde fornuftig peika ut for oss. Og vi gikk og gikk. Det var eit godt stykke aa gaa, men vi saag til slutt at vi naerma oss butikkar og liknande. Uansett, PLUTTSELIG skjedde det!!!
Heile Jorunn (i alle fall venstre foten hennar) forsvant SWUUUUUSH ned i eit stooooort moerkt hol!! Eg trakka nemlig paa ei slags helle, som vippa over. Og under den hella befant det seg tilfeldigvis eit slags kumholoppleggstyr. Eg er veldig usikker paa kva som var ned i der egentlig. Det kan kanskje foten min fortelle meir om, viss dokke spoer han. For den vart nemlig sittande godt fast ned i der. Eg laag langflat midt paa gata i La Libertad, El Salvador, med foten sittande fast under jorda. 1,66 meter Jorunn laag med andre ord og kava verre for aa behalde ein liten bit sjoelvrespekt
Playa el TuncoPlaya el TuncoPlaya el Tunco

Solnedgang dag 1
og eleganse. Og det er ikkje lett skal eg fortelle dokke, naar ein er i store smerter i tillegg til at ein i utgangspunktet er svett og litt fyllesjuk. Sjeolvrespekten gikk det greit med, men elegansen trur eg det er verre med. Litt usikker paa det. Uansett. Stakkars Arild stod paralysert og saag paa dramaet som utspant seg rett foran augene hans. Etter mykje strev fekk vitil slutt opp foten. Det var eit stygt syn som moette oss. Storetaaa stod nemleg i ein heilt annan vinkel en kva som er normen for ei storetaa. Eg trur nesten heile greia var verst for min bedre halvdel, for han var overbevist om at eg hadde brote baade det eine og det andre. Men taaa retta seg til slutt og foten kunne eg fint trakke paa. Saa daa vi hadde faatt konstatert at det var ingen alvorlige beinbrot, var det berre aa ta seg av det katastrofale blodbadet. Eit stort kutt i taaa pluss store saar og skrubb paa heile foten fraa ankel til kne utgjer enorme mengder blod skal dokke berre vete. Heldigvis var det hyggelige og hjelpsommeokale folk paa pletten med ein gong. Vi fikk baade papir og ei vaeske som enten desinfiserer eller stoppar blodstraumen (litt usikre paa kva det var, det saag ut til aa fungere for begge deler). Alle rundt syns tydeligvis veldig synd i meg. Men paa typisk heltemodig Navelsakervis stabla eg meg paa beina og hinka vidare, med eit tappert smil om munnen, medan eg vinka til mine gode hjelparar med den arma som ikkje tok imot kroppsvekta mi i fallet.

THE END!!!!

...og der har dokke grunnen til at det ikkje vart noko surfing paa meg i El Salvador. Men Arild fikk i alle fall testa boelgene ved fleire anledningar. Vi skal vel ikkje paastaa at det gikk veeeeldig bra, men han styra no paa uti der uansett! Og det gikk bedre og bedre. Saa vi har store forhaapningar om at neste gong kjem han seg kanskje opp paa beina! 😊

For aa begynne aa runde av, saa maa eg berre anbefale alle aa ta seg ein tur til Playa el Tunco! Vi skulle som sagt gjerne sett meir av El Salvador, men det faar bli ein annan gong. 3 dagar er paa ingen maate nok.

No er vi paa ei oey som heiter Utila i Honduras. Arild er ferdig med andre dag av fire paa dykkelappen. Og det gaar kjempebra. Han har faatt til alle oevelsar paa foerste forsoek og syns det er kjempekjekt. Han var litt nervoes for kordan det skulle bli med undervising paa engelsk, men det er keine problem. Gaar saa det susar!! Vi bur paa ein plass som heiter Mango Inn no. Heilt supert! Arild bur der gratis pga at dei han dykkar med har ei avtale der. Eg betalar 10$. Super plass aa bu, med eit kjempefint basseng. Foerste paa turen, saa det er mildt sagt luksus!! Og veldig kjekt naar eg maa kjede meg aleine heile dagane at eg kan ligge og steike flesket attmed eit basseng. Det likar frk. Navelsaker veit dokke!! Dokke kjenner kanskje baconlukta heilt heim no?

Sist, men ikkje minst, gratulerer til familien Navelsaker Beitveit med eit nytt, nydelig familiemedlem! Eg gledar meg veldig til aa moete vesle Elisa!! 😊


Peace and love, pipooool!!!!





Additional photos below
Photos: 16, Displayed: 16


Advertisement

Playa el TuncoPlaya el Tunco
Playa el Tunco

Arild og sjaa?? hmm.. kansje under boelga;)
Playa el TuncoPlaya el Tunco
Playa el Tunco

Solnedgang dag 2
Playa el TuncoPlaya el Tunco
Playa el Tunco

Best og passe seg:)


23rd February 2009

Hehe, heilt fantastisk historie om foten :) håpe virkelig at alt har grodd i hop igjen til no :) kos dokke masse vidare, grattis som tante og onkel forresten, glede meg allerede til neste gang du skrive! :) Hugs and kisses Lene!
23rd February 2009

Stakkars deg
Jau no overgår eg meg sjøl med å skrive i dag og, men med god grunn. Stakkars, stakkars barnet mitt. Håpar Arild tok hand om deg på skikkelig vis, sidan du ikkje har fått snev av sympati frå heimlandet. Korleis har du det no då?? Eg må ha gått glipp av ei skadefortelling, for ditta hadde eg ikkje fått med meg. Pass på å rense såra (alvorlig meint). Klem
23rd February 2009

Hei Jorunn og Arild! :) Kjempefin blogg dokke har. Veldig spennande å lese om alt dokke oppleve, både kjekke og litt kjipare ting (som det med foten. Stakkar deg, det hørtes VONDT ut!!! håpa det går bra no!?). Kos dokke masse vidare! Odd-Arne helsar! Klem fra Ingrid :)
24th February 2009

jammen jorunn, korleis gikk det med vinkelen?? retta den seg oppatt sjøl? du må passe på å ikkje fortelle ufullstendige historiar, jorunn! no kjeme no ikkje eg te å få sove før eg veit ka so skjedde med vinkelen!!
24th February 2009

juhuuu
heisann hoppsann tra la la! endelig kan eg gå inn og lese etterkvart igjen. og FOR et drama det va med foten din da? horreheite det. men eg e gla du sto det over. og for at dokke har det bra:) stor Klem L (og pssst: sjølv om du tenke at det e veeeldig lett arild, så ekje det så lett å gå under første gang med tett nase, bølger, og uten å ha trena først. tenk;))
25th February 2009

Offa, det hørtes ikkje godt ut den skaden din nei, går det bedre, det gror fint? Elles må dokke fortsette med skrivinga her, det er SO kjekt å lese og sjå bilde frå turen!! Stå på Arild, snart er du den fødte surfar! :)
25th February 2009

typisk heltemodig Navelsakervis ???
vil du påberope deg retten til å kalle deg heltemodig?? Nei, makan.. litt hud og kjøttsvin må en rekne med.. Ellers så lura grisen reodor på ka du insinuera når du seie at du lukta bacon.. Han vil påpeike at han sjølv har våre solbrendt, men baconlukta uteblei. ellers synst eg synd i dåkke som e på tur.. stakkars menneske.
25th February 2009

ENDELIG LITT SYMPATI!!!! TAKK!!! Lene: Det meste har grodd ihop igjen no. Men eg har masse rare, brune flekka paa foten der alle saara var, ser litt grotesk ut. Hugs og kiss tilbake! Mamma: Ja, no har du virkelig overgaatt deg sjoelv her! Godt eg fikk litt sympati fraa mi kjaere mor, det er det einaste som hjelper. :) Har vore flinke med rensing og Arild har passa godt paa meg, som vanlig. Ingrid B N: Hei paa du!! Takk for helsing, du maa helse so mykje tilbake til Odd-Arne! Haapa alt e bra med dokke! Klem Janne M: Eg maa jo teste tilhoeyrarskaren litt, for aa sjaa om dokke er vaakne. Og eg kan melde om at vi har EN lesar som foelger ekstra godt med, og det er du! Grattis! Vi maatte til med hammar og rett og slett slaa taa brutalt tilbake. Flaks at Arild er toemrar. Han fiksa vinkelen i eit slag! Lisbet: Tjolahoppsideisi!! Jada, vi veit, vi veit! Og eg er overbevist om at viss du hadde hatt 30 grader i skyggen, 24 grader i vatnet og eit skikkelig bra kurs, so hadde du tatt dykkerlappen uten problem. Og elska de!! Heidi: Joda, eg gaar no her og hinka! Neida, gaar so fint atte. Kjekt at du syns de e kjekt aa lese her!! De lika vi! :) Kristine og Reodor: Eg skreiv faktisk ditta der kun for aa sjaa om Reodor reagerte. Det ante meg at han foelgte meg skjoenna du. Det kan jo hende at eg er litt meir fleskete enn han daa? Du drive jo og trimma han, har eg skjoent? Godt du sympatisera med oss, det trenge vi. Sol, oel og hoege temperaturar er ikkje berre-berre. Ditte unne vi deg paa ingen maate. SMASK!
27th February 2009

Kjære dokke. De opplever tydelegvis utruleg, fantastiske ting. Eg gledar meg verkeleg med dokke. Eg fekk ikkje vite om fot uhellet før idag, Jorunn. Og eg er engsteleg: På ekte sjukepleiarvis. Hvis såra er heilt grodde, er det supert, hvis ikkje, må du vere uhyre forsiktig og passe på at det ikkje blir infeksjon (obs rødme, smerte, varme, væsking) Ein kan jo aldi vite kva bakteriar som var ned i det holet du ramla ned i, Acsj.....!!! Vi har hatt vinterferie denne veka. Er nett komne heim etter 3 dagar på Dombestein. Har feira mamma sin bursdag og mormor har vore ilag med oss. Ho er forressten nokolunde bra. Tante Anlaug og onkel Lidvard kom og ein tur utover idag. Malene skal ha nokre dagar åleine på Dombestein, så ho kjem heim søndag. God tur og fornøyelse vidare. Svanhild

Tot: 0.179s; Tpl: 0.022s; cc: 13; qc: 58; dbt: 0.0649s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb