Terug naar San José

Published: January 13th 2009

Hallo mensen, inmiddels zit ik weer in het vertrouwde San José. Een aantal dagen geleden ben ik vertrokken vanuit Cahuita naar Tortuguero. Ik had het eigenlijk wel gehad in Cahuita. Mijn laatste dag heb ik daar doorgebracht met hangen op het strand en NIET surfen (!!), helaas was de tent waar ze de boards verhuren die dag dicht. De volgende dag om 4 uur opgestaan om om 6 uur de bus naar Tortugue... Read Full Entry

Photos are below

BirdsBirds
Birds

Jammergenoeg niet scherp

13th January 2009

Hey Pieter, hopelijk kun je nog een paar mooie trips maken die laatste dagen. En echt leuk om je foto's te zien, ik herken er veel van Cahuita en Torteguero! ;D Geniet er nog even van!
14th January 2009

regenwoud
Als je de gelegenheid hebt, is Monteverde echt een aanrader. Veel plezier nog de laatste week. gr. Ria
16th January 2009

Weer een leuk stuk geschreven met een aantal bijzondere avonturen! En mooie foto's ouwe! leuk om te zien hoor. Ik zou wel de tour met Jane voor de halve prijs kiezen want sommige aanbiedingen kun je echt niet afslaan!
17th January 2009

Heej P! Jeetje, je komt alweer bijna naar huis man! De tijd vliegt! Vond het super leuk om al je avonturen te kunnen volgen. Ben verbaasd over je schrijftalent! En over mijn eigen stommiteit, ik heb namelijk al een paar keer je hele site afgezocht naar de plaats waar ik een 'krabbel' kan plaatsen en die heb ik nu pas (op natuurlijk een hele logische plek) gevonden. Nerd! Je foto's zouden trouwens zo uit mijn album kunnen komen haha! Ben benieuwd naar de rest van je pics en verhalen! Nou, tot snel en geniet van je laatste daagjes! x
18th January 2009

he Pjotter! mooie foto´s hoor!! Geniet van je laatste weekje daar! Veel liefs

Tot: 0.098s; Tpl: 0.015s; cc: 10; qc: 47; dbt: 0.0694s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb