Alles goed hier


Advertisement
Published: January 10th 2009
Edit Blog Post

Beste mensen,

even een heel kort berichtje.
Zit nu in Tortuguero, ben ik gisterenmiddag aangekomen. Heb buiten de bootreis hierheen nog niet veel meegemaakt dus alle belevenissen van Tortuguero horen jullie een andere keer.
Toen ik nog in Cahuita zat zij er twee behoorlijk zware aardbevingen geweest in de regio San Jose. Het betrof 1 aardbeving van 4.0 en een dag later 1 van 6.2. Ik heb er verder helemaal niets van gemerkt dus daar hoeven jullie je niet druk om te maken. En aardbevingen zijn hier vrij normaal, er zijn hier gemiddeld dagelijks enkele aardschokken alleen niet van dit caliber.
Over 2 dagen vertrek ik weer richting San Jose. Tegen die tijd zal alle schade en rotzooi wel opgeruimd zijn dus ik zal er niet veel van merken. Wat mij een ongemakkelijk gevoel geeft is dat beide aardbevingen in de nabijheid van de Poas vulkaan waren, het zal toch niet gebeuren dat zo n ding uitbarst als ik er ben.
Zal wel niet zo n vaart lopen, dus maak jullie niet te druk. Over 10 dagen ben ik weer veilig thuis.

Groeten

Pieter

Advertisement



10th January 2009

P-nizzle
Hey Pieter, We hebben al je blogs doorgespit, we volgen je op de voet ;). Aan de verhalen te lezen heb je het goed naar je zin. De foto's zijn erg gaaf, daar willen we er meer van zien hoor! (En Niels natuurlijk van de vrouwen uit Amerika enz, met jou er tussen in.) De parken zien er mooi uit en het weer klinkt prima, wij hebben onze schaatsen uit de kast gehaald voor het natuurijs hier. Keep up the blogs en de foto's! Enne; Niet sporten op je vakantie he, dat komt straks wel weer! Nog veel plezier gewenst de laatste 10 dagen, geniet er van! Gegroet. P.S. in overleg met Ronald heb ik meteen een nieuwe slof Durex geFedExed richting Costa Rica.
11th January 2009

He piet, jij ook nog de beste wensen he. (beetje laat.... :S). Echt wel tof die reis. Zitten best mooie pics bij, maar je hebt er toch nog wel meer? By the way, ik zit niet te wachten stoere pics van jouw op een, ik zie je liever van zo een board vallen ;), filmpje mag natuurlijk ook (misschien nog wel leuker :)).
11th January 2009

schokkend
Wees maar blij dat jij die aardbeving niet hebt meegemaakt. Ik heb het destijds als zeer schokkend (letterlijk en figuurlijk) ervaren. Ik hoop dat je in Tortuguero de schildpadjes uit het ei ziet komen. Het is zo superliefg om te zien hoe die kleintjes de weg naar zee zoeken. Vergeet vooral je fototoestel niet!!
13th January 2009

Groetjes vanaf de andere kant van de wereld! Tis echt toppie hier! Lekker 30 graden enzo. Geniet van de laatste weekjes en we spreken elkaar daarna wel weer. xx

Tot: 0.07s; Tpl: 0.01s; cc: 11; qc: 52; dbt: 0.0407s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb