ENJOY! Revl & Krat...

ENJOY! Revl & Krat... Central America Caribbean » Costa Rica » Puerto Viejo de Talamanca By NynNeteMay 31st 2007Nete & Nynne Hey ho! Saa er der simpelthen kommet billeder paa Bloggi. (Tak til Zenia for hendes odenseanske indflydelse, der... Ja.) Det er med loest haand udvalgte billeder - baade helt tilbage fra ankomsten til Costa Rica og diverse fra skolen, amerikanerne, PV und so weiter... ... Read Full Entry

Photos are below

OrosiOrosi
Orosi

Foerste udflugt hedder Orosi Dalen, vanvittigt smukt sted med bjerge og varme bade.
SommerfugleturSommerfugletur
Sommerfugletur

Foerste rigtige dag paa sprogskolen var vi i San Jose sammen med en laerer, Zenia og Disa, hvor vi blandt andet besoegte museum med sommerfuglehave.
Taet ved sprogskolenTaet ved sprogskolen
Taet ved sprogskolen

Turen til skole gik foerst med bus og derefter en gaatur opad bakke med ret fantastisk udsigt, uforstaaelig hede og selvf frygten for overfald...
1. gang i Puerto Viejo1. gang i Puerto Viejo
1. gang i Puerto Viejo

...hvor vi boede paa The Sisters Pimp Suite paa Rockin Jays.
Vores vaerelseVores vaerelse
Vores vaerelse

Med egen terrasse, hammock og udsigt over dette mosaikbesatte sted... Hippier hele bundtet.

...og vi er lidt skidtmads den dag. Men efter en lur i traehytten paa Rockin Jays er det vi bevaeger os ud i byen for at forfejre Netes foedselsdag.

Desvaerre var det overskyet den dag, saa billedet yder ikke dette gudsbenaadede sted paa jord retfaerdighed...hehe. Vi lover at tage nogen post-kort shots.

Her hjaelper det lidt paa det... Palmer, turkisblaat hav og strande, der slaenger sig afsted langs kysten. Pretty much heaven.

Vi spiser foedselsdagskage paa Cafe Britt, vores stamsted i Alajuela.

Og om aftenen overrasker Ana og ungerne Nete med kaempe foedselsdagskage...

Det er ved denne "bar-disk", at vi spiste 2 gange om dagen, mens Ana stod foran og skaenkede med saft/kaffe/mad... Vi har ikke spist sammen med andre i familien end Jose Pablo...meget saert.

KAGEN...Wauv! Vi har beundret disse smaa kunstvaerker i samtlige lande. Smagen er ikke noget at skrive hjem om, men seje er de.

Saa er vi klar til den absurd kedelige skoledag med ham der forfatteren og de tusind taler...

Et kig paa nogen af amerikanerne.

Voila! Paa disse stole tilbragte vi hvad? 3 stive timer cirkus...blot for at faa noget mad og komme vaek... :)
I San JoseI San Jose
I San Jose

Howdy cowboys...

Tot: 0.185s; Tpl: 0.012s; cc: 6; qc: 47; dbt: 0.1355s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb