Can you Belize it?!?!


Advertisement
Published: February 4th 2009
Edit Blog Post

Til IngveTil IngveTil Ingve

Ny rekord paa Dactyl: 2060. Satt paa flyplassen i Havanna, Cuba den 28.januar omlag kl.15.30.
Sorry, men eg MAATTE berre ha den overskrifta. "Can you Belize it" og "You better Belize it!" er nesten obligatorisk for bloggoverskrift, sidan ein finn alskens effektar med desse slagorda i Belize. Lite originalt, med andre ord.

Uansett, hei og hopp alle sammen!! 😊 😊

Vi kom hompande i ein minivan ilag med ein gjeng isralittar og ymse anna folk over grensa til Belize. Og plutselig forstod vi alle skilt, beskjedar, lappar og saann rundt om. I Belize snakkar dei nemlig engelsk. Det hoeyres ikkje alltid ut som engelsk med ein gong, men om ein legg godviljen til og konsentrerar seg, saa hoeyrer ein at det ER faktisk engelsk. Eller i alle fall ein variant av det. Innbyggerane har sitt eige kreolspraak som er basert paa engelsk. Dei fleste er av afrikansk opprinnelse. Saa med alle rastasveisane og reggeamusikk i bakgrunnen uansett kor du er, saa faar ein ein foelelse av aa vere paa Jamaica. Ikkje at vi har vore der, men det maa vere noko saant som Belize trur vi. 😊

Vi reiste rett fraa Belize City til oeya Caye Caulker, og den er ei av mange oeyer utafor Belize. Ambergris er den stoerste oeya i omraadet
Flyplassen, HavannaFlyplassen, HavannaFlyplassen, Havanna

Verdens beste is, Sandy! Sjokoladevariant av vaar kjaere Sandwichis.
med digre hotell og mange charterturistar. Alle Madonnafans (og dei fleste andre) har vel hoeyrt sangen "La Isla Bonita"? "Laaast night I dreamed of Saaaaan Peeeedroooo *trallaaalaaa tam di daaaam* I fell in looove with San Peeeedrooooo *trallaalaaa*" Ja, dokke faar synge vidare sjoelv. Uansett, dette er i Belize. Og vi var altsaa paa nabooeya til der Madonna har henta sin inspirasjon fraa. Eg skal love dokke at eg har nynna mykje paa den sangen i det siste. Flaks at eg til og med har den paa iPoden!!
Nok om Madonna.

Vi tok ferjetaxiting til Caye Culker og fikk rom paa det foerste hostellet vi fann. Noko vi er veldig glade for, for vi likte "Tina's backpackerhostel" innmari godt. Skikkelig gode vibbar, med mange hengekoeyer, fiiine fargar og super stemning. Moette og vart kjent med utrulig masse kjekke folk der.
Paa Caye Culker gikk vi fraa aa ha moett 0 til 5 nordmenn i loepet av heile turen vaar. Foerst moette vi to jente fraa Troendelag mens vi bada, som vi kom i prat med. Saa havna vi paa rom med to kjekke jente fraa Mongstad. Og til slutt moette vi utrulig nok ei fraa Eid (!! som i
CancunCancunCancun

Nyyydelig fajitas!
Nordfjordeid ja!). Verden er virkelig liten, ingen tvil om det. Gosh.

Paa Caye Culker berre kosa vi oss. Skikkelig avslappande slaraffenliv. Vi var der berre to netter, men skulle veldig gjerne vore myyyykje lenger. Men ein sjelden gong maa fornuften faa raade og! 😉
Andre dagen brukte vi til aa snorkle. Vi for paa segletur med "Ragamuffins". Virkelig glimrande tur! Vi stoppa tre gongar og snorkla. Fikk snorkle ilag med baade hai (nurseshark), stingray og alskens anna kryp og korallar. Kjempebra sikt og i det heile tatt veldig vellykka. Paa baaten fikk vi lunsj, store mengde rompunsj (Tjohei!) og anna snacks.
Ellers gjorde vi ikkje saa mykje vetig desse dagane. Vi bada, laag masse i hengekoeyene og las, drakk litt Belikin (den lokale oela, som eg ikkje syns er spesielt god. Men alt gaar i grisen, veit dokke), spelte kort og saant.

Eg nemnte jo det med at verden er liten. Naar vi kom traskande inn paa hostellet etter ei lita utflukt satt plutselig Gary (biroekteren fraa Canada) der. Jada, han har og tulla seg ned til Belize og i tillegg tatt inn paa samme hostell som oss. Festlig.

Paa avreisedagen vakna vi av et voldsomt ruskevaer.
CancunCancunCancun

Mucho impressive!!
Det regna og bles rimelig masse. Daa laag eg berre i senga og smilte for meg sjoelv. Var SOOO fornoegd altsaa. For hadde det vore nydelig vaer hadde eg hatt store problem med aa ta farvel med Caye Culker, men no gjekk det greit likevel.

😊 Herlig plass!! 😊


No er vi i Antigua, Guatemala. Vi bur i vaar eiga leilighet, er paa skule kvar dag, gjer lekser paa kvelden, lagar alle maaltid "heime" og lever eit skikkelig kvardagsliv. Men det faar vi fortelle om i neste reisebrev. Stay tuned!!

Vi kosar oss i alle fall, som vanlig!!
For aa gjenta meg sjoelv: haapar alt er bra med dokke alle, at vaaren snart kjem og alt det der!

Puss och kram, Jorunn


Ps. Det er ikkje sann at Arild ikkje faar lov aa skrive reisebrev, fordi eg insisterar paa aa gjere det. Eg faar berre enkelt og greit delegert den aerefulle oppgaava kvar gong vi skal skrive. Merkelig med det gitt.


Additional photos below
Photos: 37, Displayed: 24


Advertisement

Belize CityBelize City
Belize City

Sterke kar, som hjelpe sjaafoeren
BelizeBelize
Belize

Paa baaten paa veg til Caye Culker
Caye CulkerCaye Culker
Caye Culker

Snorklefirmaet vaart
Caye CulkerCaye Culker
Caye Culker

Jorunn budde oppe og frk.Mongstad nede
Caye CulkerCaye Culker
Caye Culker

Paa hostellet vaart
Caye CulkerCaye Culker
Caye Culker

Utsikt fraa hostellet
Caye CulkerCaye Culker
Caye Culker

"Hagen" til hostellet
Caye CulkerCaye Culker
Caye Culker

Ein smule lavt under taket
Caye CulkerCaye Culker
Caye Culker

Her er det ikkje vits i aa klage gitt! ;)
Caye CulkerCaye Culker
Caye Culker

Foran hostellet
Caye CulkerCaye Culker
Caye Culker

Vaermelding, meir korrekt enn TV2 sine faktisk.
Caye CulkerCaye Culker
Caye Culker

Happy hour til alle er happy!
Caye CulkerCaye Culker
Caye Culker

Kokosnoettpalmen som holdt paa ta livet av oss. (Ei kokosnoett traff oss nesten. Berre flaks at vi lever. Jaffal at begge to gjer det, sidan den neppe ville knerta meir enn ein av oss)
Caye CulkerCaye Culker
Caye Culker

Vis respekt for dei berrfoette!!
Caye CulkerCaye Culker
Caye Culker

Dinne turen var det vi var paa


5th February 2009

artig blogg!
hei! eg ramla tilfeldig innom bloggen dokka.. spennande å lese om turen og de dokke oppleve! :) håpe dokke kosa dokke,ser iallefall ikkje verre ut! e veldi missunneli her eg sitte i skien og ser ut på snøen!! vart litt nysgjerring på ken dokke møtte frå eid da?? go tur vidare og kos dokke! Susanne, skien/kjølsdalen
5th February 2009

Så kjekt å lese reisebreva dokkas,å ikkje mist sjå alle bildene..virka som dokke har det supert:)) Kos dokke masse vidare!!=)
5th February 2009

HEI! :)
Eg er sooo misunnelig på dokke to also, her eg sitte å jobba overtid (eller, dvs at eg skulle jobbe overtid, men so satte eg meg heller til å lese på bloggen dokka, det er jo mykje meir spennande!!:) ) Drømme meg ned til dokke til sol og strand.. Ahh, det hadde vore deilig also!! Men eg skal vel ikkje klage, kan ikkje huske å ha hatt ein so mild og fin januar mnd. før. Men hadde vore veldig godt med litt ferie akkurat no kjenne eg, tida har gått med til mykje overtid. Fortsett å vere flenke å skrive reisebrev og legge inn masse masse bilder for oss som sitter igjen her heime! ;)
5th February 2009

Susanne: Hei paa du! Kjekt at du stakk innom :) Vi kosa oss veit du! Ska sende litt sol, varme og strand mot Skien! Preoeve jaffal ;) Jannike: Takktakk for helsing!! Vi ska kose oss ma vi vakta, lova!! :) Lene: Jada, vi skal aaalso vere so fleeenke veit du! Hehe! Du faar tenke paa de at mens vi kjeme heim blakke som nokre kjerkerotte, so e du rik ette all overtida i vinter! ;) Godt dokke ikkje har en heilt grusom og sur januar mnd jaffal. Hels tuftane! Klem!
6th February 2009

jorunn! eg trudde du som quizdronning visste at i løpet av ett år e det fleire persona som dør av at dei får ei kokosnøtt i haudet, enn folk som dør av at dei bli tatt av hai! gå me hjelm, dame!!
6th February 2009

Det er så kjekt å lese bloggen dåkas! Har til og med begynt å abonnere på den sånn at eg ikkje går glipp av nåke! :) Som alltid like kjekt å lese og sjå bilder! God tur vidare!
6th February 2009

Norgesvinduet..
eg har no mine tvil om at d e so bra kvalitet på Norgesvinduet eg...
7th February 2009

Det verkar som de opplever mykje og har det supert. Utruleg kjekt og lese loggen og Jorunn: Du er kjempefling å skrive. Eg leve meg heilt inn i det de opplever og ser alt so tydeleg føre meg!! Det er kanskje ikkje heilt tilfeldig at det er du som har fått det ærefulle oppdraget med å skrive??? Her er det vinteraktivitetar for alle penga. Denne helga har eg vore på slalomkurs og har innvia mine slalomski. Så no er heile familien alpine, og det er moro!! Ha lukke til vidare med "kvardagslivet" og spanskkurset dokka!!!
7th February 2009

Værmeldinga
Vi skulle mekka ein slik værmeldingsgreie til mamma og pappa, so trengte dei ikkje å sjå alle meldingane som er å oppdrive, det er ikkje heilt få inkludert i denne Norgespakken eller kva den no heiter den kanalpakken de har. Litt trøblete med kokosnøtt-tilgangen, men kunne kanskje brukt vanlige hasselneter? -det kjem vel ingen tropiske stormar til Navelsaker uansett, so størrelsen på dei skulle vere ok?!? Her snør det skikkelig, og har gjort det ei stund. Gutane syns det er topp, i mogon skal dei ut på ski og/eller ake. Eg sit som en kval og ventar og ventar... Alt er fint, babyen har det topp der ho (han?) er, men eg er begynt å bli en smule lei. 12 dagar til termin, so det nærmar seg. Men so lenge formen er ok, skal eg orke nokre dagar til. Var til "husfotografen" vår i går, og fekk tatt masse kule magebilder, med og uten storebrødrene. Skal sende deg nokre på mail når eg får dei :-) Elles ikkje noko nytt å melde. Kikkar innom bloggen her daglig, so de må berre skrive i vei, eg treng underholdning :-) Pass på dåkke!! Klem
11th February 2009

Janne: Eg har gloemt hjelmen heime, ilag med ymse anna eg gjerne skulle hatt med meg. Men no har jo kokosnoetta NESTEN truffe meg, so statistisk sett skal eg vel ikkje komme utfor det traumet ein gong til? Eller? Silje: Veldig kjekt aa hoeyre!! Takk for de!! :) Kristine: Kan hende dei ikkje er heilt paa topp no naar eg ikkje er paa plass og kvalitetsikrar, men til vanlig er dei tipptopp! Believe me! Svanhild: Tuuusen takk for skryt! Det likar eg! Hehe! :) Kjekt at dokke kosar dokke paa ski, Blir daarlig med vintersporting paa oss i aar. Trur Arild faar litt laakt naar han ser statusar paa Facebook om puddersnoe paa Harpen o.l. ;) Saa dokke faar kose dokke litt i snoeen paa vegne av oss og. Hels familien! Sonja: Ojjj!! Tida gaar so altfor fort no!! 8 dagar igjen no? Sproett!! Gledar meg veldig til aa faa bilde av magen. Og av prinsessa, ikkje minst, naar den tid kjeme. :) Er formen fortsatt OK? Eg trur ein saann vaermeldar hadde vore noko aa ha paa Navelsaker ja. Men usikker paa om det hadde slaatt NRK-meldingane ;) Hels alle gutane dine so masse fraa oss begge! (Og snart faar du reisebrev og bilde, viss du fortsatt kjedar deg!)

Tot: 0.107s; Tpl: 0.013s; cc: 12; qc: 51; dbt: 0.0503s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb