travelShrimp's Guestbook

Caroline, happy with cake-chocolate-mousse

This is my Nha Trang city. Nice to see you in here
From Blog: Nha Trang
10th June 2011
Kha, my CS host and a few other couch surfers

Mui ne
Hi, My name is Jelte and at the end of June I also go to Mui ne. Do you have a address for coach surfing here? Best regards, Jelte Kloostra 0066865583256
From Blog: Picture time!
23rd May 2011

We agree with you that the driving is crazy
The rules do seem to be a mere suggestion.
11th May 2011

Asians describing directions ...
Hope you are feeling better now! I thought you should know by now, that you could never ask an asian guy for the direction. They will never tell you that they don't have any idea where you wanna go. Once a man told us to go in "this direction" and pointed somewhere ... he didn't even know where we wanted to go, cause I didn't even ask him ^^ Wish you a lot of fun!
12th August 2010

Robbed
I đin't lose it, I actually got robbed, quite actively and aggressively. It's not the kind of thing to write here, trust me. I'll just tell you to be careful if you're a guy walking around alone. Late at night, stay closer to the Hoan Kiem lake, as there are mỏe people there. And if you see a woman coming up to you ... just turn around and run if necessary, no kidding. But, don't let it scare you off. I was just at the wrong place at the wrong time. In my whole time here, nothing else happened and I felt quite safe. Enjoy your trip if you're coming to Hanoi =)
11th August 2010

Robbed or lost !
Did you lose it or were you careless and lost it ? How did it happen then ?
10th August 2010

Sux! Ik heb u een paar (mogelijk belangrijke) GSMnrs doorgespeeld. Ik hoop u daarmee in de mate van 't mogelijke geholpen te hebben. Mocht ik nog wat kunnen doen of je nog een nr doorspelen, feel free to contact me. Bel desnoods met een betaalkaart als dat daar kan naar m'n GSM of stuur 't per mail, dat mag gerust naar 't werk ook. Yves
8th August 2010

Inderdaad
Ik zal veel te vertellen hebben. Zoals nu hier, Sapa zit zonder electriciteit. Dat is wel meer zo. Dus heb ik een restaurant gevonden om iets te eten, die een generator heeft en dus ook internet =) Het begint te korten ja. Morgenvroeg mag ik (door de regen) terug naar Hanoi vertrekken. Dan nog 3 dagen daar en dan de, jammer genoeg erg lange, vlucht naar Amsterdam. De trein naar Geel en de bus naar Kasterlee, hehe. Ik ben benieuwd naar wat jullie nu uiteindelijk uitgespookt hebben met die kamer, maar ik kom er binnen 5 dagen wel achter. Ondertussen geniet ik van een croque monsieur ('t moet niet altijd Vietnamees zijn he!) op het terras van het Gecko restaurant hier in Sapa! Smakelijk!
8th August 2010

Tof tof
De reggae, 'k weet het! Maar we hebben een beetje de traditie om de reggae te missen he =P Ik zal iedereen zeker en vast bedanken hoor! En jou het meest van al, met extra kussen en knuffels ;) Is het nog altijd Turkije naar waar je vertrekt? Moest je al niet vertrokken zijn?? Ik zie dat je je bericht gisteren gepost hebt. Tijd loopt wat raar in mijn hoofd ondertussen dus ik kan wel mis zijn =) Hoe dan ook, amuseer je zoet! xxxxxxxxxxxxxx
7th August 2010

hallo
ziet er allemaal prachtig uit daar en ja heb alles gelezen, je komt daar toch wel heel wat trekkers tegen,aan de andere kant van de wereld, toch is het nu bijna tijd om af te tellen en dan begint een lange reis naar huis kijk er al naar uit dat je aankomt zult wel veeeeel te vertellen hebben en ja ik ben nog steeds aan je kamer bezig wat een werk zeg.maar zal bijna klaar zijn als je aankomt. Zo geniet nog van de laatste dagjes daar let goed op jezelf en tot gauw hee............mama.
7th August 2010

Amai zeg vanalles gedaan daar precies =). Ik wou dat ik daar ook was! Nu is het hier in Geel Reggae é, misschien dat ik strax eens ga piepen als pap vrijkaarten heeft^^. Jouw kamer ziet er fantastisch uit =D. Je mag iedereen later bedanken ;P. Kmisje xxxxxxxxxxxxx
6th August 2010

What?
What?? =P
5th August 2010

Niels <3 z'n nieuwe Kazachstaanse vriend! (Niet Borat btw) Ah l'amour!... :)
4th August 2010

Doctor doctor
Damn, I had written a long reply. But of course the connection dropped. So, I'll keep it shorter this time. I've been cruising Ha Long Bay for a few days, no internet there. So this message may come late. You can find the doctor in Duong Le Loi, number 74. It can get busy, so he may ask you to come back later in the day. I paid 25 US dollars. Hope this helps.
2nd August 2010

stomach problems
Hello, I'm in Hoi An and I have stomach problems since 3 days, I have to see a doctor...Can you tell me which doctor did you seen and the price. Thank you
1st August 2010

Van mij ook alvast een megazalige verjaardag daar aan de andere kant van de wereld. Omdat ik niet weet hoe groot het tijdsverschi juist is, en wanneer je dit zal lezen type ik het nu al maar: HAPPY BIRTHDAY. Geniet van uw verjaardag! Zoals uw ma zei, hopelijk blijven de maagproblemen nu definitief weg. Ik denk dat ik ook voor de volle pot zou betalen voor de cruise, of in ieder geval voorstander voor zijn. Laat ze maar andere toeristen scammen denk ik dan. 430USD is niet weinig (dik 300 EUR zeker?) maar ik denk toch dat ik daarvoor ging. Even geen zorgen van waar te overnachten, waar je rugzak te laten, waarschijnlijk ook beter eten,... Misschien ben ik wel een verwend nest en een luxepaard maar ik denk dat ik het ook zou doen. Je zit ook niet elk jaar in Vietnam en het zou zonde zijn om een cruise van 40$ te nemen die dan ineens te kort blijkt te zijn. In alle geval: Ha Long Bay wordt volgens mij het hoogtepunt van uw trip. Je ziet het niet via het blog natuurlijk maar ik zie letterlijk groen van jaloezie. :) (Hier wou ik wat Vietnamese tekens plakken maar het ging niet. Epic fail. :( ) Geniet morgen/straks van uw verjaardag! Yves
1st August 2010

abc
Ik heb gemaild om een prijs te vragen, maar nog geen antwoord gehad. Misschien vandaag nog eens proberen. Geen maagproblemen meer gehad. Desondanks dat ik ondertussen in Hanoi toch gegeten heb op een plaats waar je zou kunnen verwachten dat het niet bepaald uit de netste keuken kwam. Integendeel. Maar no problems so far. =) Bedankt voor de wensen, maar 't is morgen pas zover he ;)
31st July 2010

hallo
bijna je verjaardag en een heel eind van huis, zoals je in je blog vermeld neem toch maar de duurdere trip hopenlijk valt die dan mee en kun je gerust zijn dat alles goed georganizeerd is .Trouwens gun jezelf maar een beetje ontspanning en rust het is toch uw verjaardag niet? ps. uw post is al reeds toegekomen thuis en zijn allen benieuwd wat je gekocht hebt, hier gaat alles zijn gewoon gangetje verder alles okee. ZO een gelukkige verjaardag en dikke kussen van mij alvast let goed op uzelf en tot gauw hoop ook dat je nu geen maagproblemen meer hebt?mama daaaaaaaaag
29th July 2010

Hoi
Ja, allea goed. Ongeveer toch. Mijn maag geeft me meer wel problemen dan niet. Door de ondraaglijke hitte heb ik absoluut geen honger, ik heb deze morgen 1 hap gegeten en daardoor natuurlijk ongelooflijke maagpijn gekregen omdat mijn maag leeg is. Ik kan niet eten, en als ik eet word ik ziek. Niet echt zo fijn. Dus ik ga proberen tussendoor meer koeken te eten of zo, kwestie van mijn maag gelukkig te houden. Alles komt wel goed =)
27th July 2010

hey,
hey, jongen lijkt alles goed te gaan met je daar,ben net thuis van gent dagje uit geweest met een vriendin leuke dag gehad.Hoop dat je tijdsplanning een beetje loopt zoals je voorzien had en dat je je amuzeert daar ,hier is alles okee en kijken telkens uit naar nieuws van u.let goed op je zelf en tot gauw groetjes van iedereen hier mama.
27th July 2010

Hahaha! Wat een sympatieke mensen wonen daar in Vietnam! Nu moet je jezelf afvragen: als één iemand u boomboom aanbiedt, dan kun je geluk (of pech, 't is al hoe je 't bekijkt) hebben. Maar als er u dat 2 aanbieden, dan zegt dat meer over u dan over de Vietnamezen. :D "You rich Europe boy? Me love you very much longtime!" De Niels vroeg zich trouwens af of de Vietnamese jongetjes bier lusten en lenig zijn. Ik begreep niet waarom hij dit vroeg... 's Wel kut dat het daar flink geregend heeft. Hopelijk beter weer de komende dagen!

WAAAOOOUHHHWW
hey hunny Het klinkt daar echt geweldig, ben echt zo jaloers! Als ik je uitleg zo lees, klinkt het een beetje zoals Siem Reap ^^. Hier same same, veel regen vandaag gehad enzo...Nog 7 dagen werken en 't is gedaan ^^. Kben kei curieus naar wat je gekocht hebt ^^....Bij de kikker hoort idd een "kwak" stokje =P Khou van je en kmis je, amuseer je daar nog kei hard!!!!! xxxxxxxxxx Groeten van de familie hier!

Alright
Tnx! Ga het nu niet direct testen, ben net terug in mijn hotel. Een van de volgende dagen ga ik het wel testen, merci kerel =)
23rd July 2010

I sent you a mail (your Gmail) about this including the IP address, port, username and password. I don't have much time but I hope it'll work. If not, let me know.
22nd July 2010

He zoet
Nee niet nodig. Ik heb het vandaag meegenomen in mijn rugzak, maar voorlopig is alles nog in orde =) Ik heb de pin code al, dus daar moet je je ook geen zorgen over maken. Morgen vertrek ik vroeg en ben ik pas laat terug. Ik tour dan door de Mekong Delta, ten zuiden van Saigon. Daarna terk ik naar Mui Ne dus. je zal dus morgen niet direct een update moeten verwachten. Ik kom hier weer aan in het Sinh Cafe waar ik gratis internet kan gebruiken, dus ik zal sowieso wel iets posten. Mis je xxxx
From Blog: Saigon - day 2

Tot: 3.232s; Tpl: 0.09s; cc: 14; qc: 52; dbt: 0.3105s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 11; ; mem: 1.1mb