stevekatrijn's Guestbook

29th June 2008

Subliem
Ciao Het is fantastisch om jullie avontuur op de voet te volgen. Het zet allezins aan tot dagdromen en reizen. Geniet nog volop van jullie tijd en vele groetjes Eva (Laos Joker)

prachtig
eigenlijk is het moeilijk om te verwoorden, maar ik heb bewondering voor jullie. Jullie maken niet alleen prachtige foto's maar de commentaar is ook heel bijzonder proficiat. Jullie kunnen er een prachtig boek van maken. Hopelijk brengt de laatste maand van jullie avontuurlijke zeer boeiende reis nog veel bezienswaardigheden en mogen jullie veilig teug thuis komen. Ria en Michel

brrr.... die spin..
Wat een mooie plekken, maar de spinnen enz.. is teveel van het goede voor mij.. geniet ervan Katrijntje, je bent echt in een hemel beland, vooral die natuurlijke thermales, heerlijk....xxxxxIkrame.

godver!
godver... echt mooi ginds!
21st June 2008

zou jij geen spaanse les geven
Prachtig om op zaterdagmorgen op te staan en zo'n fantastische foto's te zien van enthousiaste mensen aan de andere kant van de wereld. Steve als ik naar je spaans luister op dat filmke, denk ik , jij zou beter spaans geven, je zou er ieder geval een avontuurlijke noot aan kunnen geven en niet van die domme verhaaltjes uit de spaanse boeken. Je maakt ons wel een beetje jaloers met al die mooie beelden en zeker nu de zomer in ons belgenlandje weer op zich laat wachten, het enige wat we hier zien is water uit de lucht, maar als we nog enkele jaren zo doorgaan , ontstaan er hier ook van die meren ;-). Anyway blijf ervan genieten en vele groeten
17th June 2008

Yepse, tis al weer veel te lang geleden dat ik nog eens een komentaartje placeerde, blijkbaar al meer dan 2 maanden geleden, tss, shame on me.... Maar ik ben dus nog altijd alles aan het volgen wi... de foto's zijn ook deze keer weer derover hé, doen jullie dat express? ;-) Als jullie terug komen zal de kemmelberg jullie niks meer zeggen en St-Amandsberg allesinds nie... Kijk alweer uit naar jullie volgend verslagje...
13th June 2008

wow.....
Da's indrukwekkend.... Foto's zoals in de boekskes, en vlot Spaans dat je kan ! Je kent zelfs (met souffleur) alle namen van de bergen lijkt het wel, voor de rest heb ik er niks van verstaan ;-) Veel plezier nog ginds !
11th June 2008

verbazing
Jullie verbazen me meer en meer, straks kunnen jullie meedoen met de olyppische spelen. Er zijn weinig atleten met jullie conditie proficiat en geniet maar verder Ria en Michel
11th June 2008

Amai...
Amai vanachter de studieboeken ziet dit er fantastisch uit - wij zijn al content als er een dagske blaarmeersen vanaf kan! en fantastisch dat je ook die momenten met de familie kan meevieren - er zijn er niet veel die cultuurervaring gegund pachamanca ook een feest voor moeder aarde? groetjes

mooie bergen!
prachtig gewoon!!!! Ik denk niet dat jullie België 1 dag missen, geniet ervan, voor je het weet zit je in een routine en verlang je naar 'die bergen en valleien dat je ooit hebt gezien'. Misschien zal het soms wel zwaar zijn maar weet dat dat voor velen een droom is wat jullie nu doen... Vele groetjes Ikrame.

bijna jaloers
Dag Katrijn en Steve Zelf ik die niet graag op reis ga zou bijna jaloers worden als ik naar de foto's kijk. Jullie hebben wel al heel veel moois gezien en naar ik meen veel kunnen leren over volkeren en culturen. Ik wist niet dat jij zo een getrainde miss waart als ik zie wat jij daar allemaal doet van klimmen. Ik moet je ook heel veel groeten doen van Michel die zich nog altijd door de lessen van Jürgen worstelt. Nog een hele fijne reis verder en ik hoop dat we mekaar nog eens terug zien Ria
1st June 2008

Welk boek zou ik kunnen lezen passend bij het decor dat ik nu voor me zie... (gent rabot)... k ga er de ivago vuilniskalender bijhalen... van een ECOproject gesproken: je moet die peruviaanse gasten hier dringend eens introduceren ;) 't amusement! Filip
30th May 2008

hmmmmmmmmmmmmmmm
prachtig gewoon, bedankt om mee te laten beleven, ik mis je katrijntje... kom zo nu en dan hier nog dingen van je tegen en weet dat jij ergens zit te genieten en wij hier de administratie... maar gun het je van harte, vele groetjes van ikrame.
22nd May 2008

otto meiling
Ik lees net de naam van Otto Meiling, ik heb thuis een biografie van hem, jullie weten wie hij was? ans meijlink
21st May 2008

jaloerse buren
Ewel ewel, wat zijn dat toch altijd mooie foto's, net gelijk uit het boekske. Het is ongelooflijk dat dit echt bestaat denk ik telkens. Jullie hebben een fantastische reis...Maar wij hebben ook fantastisch nieuws... Wij zijn intussen goed verhuisd naar nr 93 en Ilse heeft ons gevolgd en woont nu terug boven ons.Momenteel zit zij nu een weekje in Turkije... Het ander leuke nieuws...1november verwachten wij ons 1ste kindje, jaja, ik ben nu reeds 4 maanden ver... Zorg nog goed voor elkaar en geniet er van volle teugen van... groetejs leen en papi
13th May 2008

amerikareis
Beste Steve en Katrijn, Heb genoten van jullie prachtige foto's en commentaar. Blij te vernemen dat jullie het goed stellen en kunnen genieten van jullie avontuurlijke reis. Nog veel reisgenot maar wees allert ! Nog vele groetjes van Simonne
13th May 2008

Foto's voor National Geographic?
Hallo Katrijn en Steve, Jullie doen echt schitterende plekjes aan. Geniet er van want zoiets is echt uniek. Hier in België is het ondertussen wel lekker warm.
7th May 2008

Steve en Katrijn, alweer al die adembenemende foto's ik ben steeds meer onder de indruk tot de volgende kubru
5th May 2008

Weeral kunnen we meegenieten van jullie heerlijk reis. Hoelang hebben jullie getraind om zulke bergen te kunnen beklimmen. bijna halfweg. hopelijk is de tweede helft even mooi en leerrijk als de eerste. Nog veel mooie momenten en tot weerzien;Ria en groeten van Michel

Watje?
Katrijn zonder en Stevie boy met doekje voor het gezicht.... watje! ;-) Voor de rest goe bezig we zullen wij hier jullie vertrek compenseren door een streekbiertje meer te consumeren op de terraskes want het is hier EINDELIJK goei weer geworden. A.

coño que maravilla!
zeg champetterkens, ik wil ook van die berg naar beneden glijden! sint kwintensberg alhier ben ik al een beetje beu... cu soon!
4th May 2008

Elaba elictertjes, opnieuw een tot de verbeelding sprekend verslag en zalige foto's. Blijkbaar is het daar niet enkel een paradijs voor de natuurliefhebber maar ook voor de betere streekbierdrinker. Keep it up!
11th April 2008

mooie reis
Hallo jullie twee ik ben echt blij dat ik zo kan meegenieten van jullie enorme reis. het is bijna niet te geloven dat jullie al twee maand onderweg zijn. Zo te zien is alles al goed meegevallen en ik hoop voor de rest van de maanden hetzelfde; Katrijn ook veel groeten van Michel Ria
11th April 2008

zucht
ik ben zooo jaloers. hier wordt het landschap vooral gedomineerd door bergen kladpapier, stromen verloren onderdeeltjes en stralende TL buizen die ook een alpenglow achterlaten op de muisgrijze kasten :-). veel plezier samen!
28th March 2008

Om eens iets anders te zeggen
pfff foert, 'k vind er niets aan. Een paar stenen op nen hoop n bikke ijs gelijk bij mij in thuis in 't vriesvak van de frigo. Da ge daar zo ver voor moet gaan. Hebt ge geen schoonder foto's? Hoe zit het mee het strand daar? Is uw zwembroek al van pas gekomen? Ja dudes door de ijle lucht en al die positieve reacties zou ge voor minder beginnen zweven he. Daarom effe een tegennoot. ;-P Andy

Tot: 0.164s; Tpl: 0.006s; cc: 10; qc: 9; dbt: 0.12s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb