Chantal Tehupuring

silly cat

Just crazy...

Asia » Indonesia » Maluku » Ambon September 10th 2009

Lieve mensen, Ook al ben ik alweer 1,5wk terug, toch nog de vraag van een aantal, om het af te schrijven. Bij deze dus. Zondag na de kerkdienst in Seilale gingen we met de hele familie picknicken op Santai Beach. Met zn allen betekende op dat moment 28man. En aangezien niemand een auto heeft, moest er een truck worden geregeld. Bobby had een hele mooie rooie gecharterd waar we met zn allen in pasten! Dat was echt super tof! En eenmaal aangekomen genoten we van een heerlijke middag met zalige hapjes, dobberen op het water en vooral, het gelach en de vrolijkheid van iedereen. Die avond moesten Lena en ik al bijtijds ons mandje in want Mahia stond voor de maandag gepland. Het dorp waar mijn opa oorspronkelijk vandaan komt. En aangezien het een behoorlijke klim ... read more
Ik op Latuhalat beach
Concert
Zwemmen

Asia » Indonesia » Maluku » Ambon August 22nd 2009

Lieve mensen, Inmiddels zijn alweer een aantal dagen van gebeurtenissen en ervaringen verstreken… In rap tempo val je van de ene blijde gebeurtenis in de andere. De volgende dag gingen we vroeg uit het hotel weg om een kerkdienst bij te wonen in Seilale. Bij aankomst was iedereen al op en top in zondagse kledij. Vooral de kleine nichtjes weten hier duidelijk voordeel uit te trekken. Prinsessenjurkjes blijven niet gespaard! Na de dienst gingen mijn vader en ik op stap met 3 neefjes, 2 nichtjes en aangetrouwde neef. Een lange wandeling stond op het programma, dus mijn zilveren ballerina’s werden verruild voor gympen. Via een hele lange, vrij steile trap kwamen we aan dan aan op een klein strandje waar de boot van mijn oom Arnold ligt. Hij is visser van beroep met peddels dus zonder ... read more

Asia » Indonesia » Maluku » Ambon August 17th 2009

Om de laatste dag op bali, voor de reis naar ambon, goed af te sluiten, besloot ik eindelijk eens in te gaan op het gefluit en de verleidingsmanoeuvres van die tantes met baseball petjes op het strand van Tuban. Bedoeling natuurlijk om je een complete make-over te geven, oftewel, massage, manicure/pedicure, haren laten invlechten om vervolgens de stalletjes leeg te kopen. Like i nee dit…. Maar genieten was het wel ;-) De volgende dag heeft onze vakantie helaas een vervelende wending gekregen. Wegens omstandigheden (hiermee verwijs ik naar zijn ziekte) heeft Angy besloten om niet met ons mee te gaan naar Ambon. Die avond zaten Lena en ik dus alleen in het vliegtuig onderweg naar Jakarte om daar de tantes Vera en Jane en neefje Sebas in onze armen te sluiten en gezamenlijk door te vliegen ... read more
fam. Tehupuring
Bij Pintu Kota
met opa Otje

Asia » Indonesia » Bali » Kuta August 12th 2009

Dears, Op vakantie gaan met een nieuwe laptop kan voor verrassingen zorgen... Op de een of andere manier heb ik een programmatje niet geïnstalleerd om te kunnen uploaden of zo iets.. Zodoende zal ik van tijd tot tijd wat pics op mn hyves-pagina zetten: www.sillycat.hyes.nl Ramon, als je nog een tip hebt?? Liefs Chantal... read more

Lieve allemaal, Eindelijk een plekje gevonden waar ik kan internetten en zodoende ook mn eerste travelblog te schrijven. Op 5aug vertrokken Lena, Angy en ik vanaf Dusseldorf naar Kuala Lumpur waar we een stopover hadden. Uiteraard om de stad te bekijken met als hoogte punt de Petronas twin towers om de volgende dag door te vliegen naar Denpasar, Bali met transfer via Jakarta. Aangekomen op Jakarta hebben we een warm onthaal gekregen van kennissen van mijn vader. De hele familie was op komen dagen... Dat was echt super lief. Direct op dan moment werd mijn maleis op de proef gesteld en adoegh.. ik kan jullie vertellen, dit is af en toe echt hilarisch! Dus, 's avond laat in het hotel Palm Beach aangekomen om gelijk ons mandje in te gaan want in 2dgn tijd hadden we ... read more

Asia » Indonesia » Maluku » Ambon August 1st 2009

test mail eerste paar dagen En dan weer andere..... Aangekomen op Bali En toe verder naar Ambon. Daarna weer retour Bali... read more

Tot: 0.082s; Tpl: 0.007s; cc: 7; qc: 61; dbt: 0.0522s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb