margot en maartje

sil en bil op safari

wij zijn Sil & Bil aka Margot en Maartje. Wij gaan 19 december voor 1 maand naar Zanzibar. We zullen reizen via Parijs, Nairobi, Dar-Es-Salaam en uitdeindelijk --> Bestemming bereikt!

Africa January 2nd 2010

Helloooooo we leven nog!!! Na heel wat avonturen en geen elektriciteit hebben we het nieuwe jaar gehaald. Sorry voor de lange tijd zonder informatie maar het internet is hier onmogelijk. Hier komt de korte samenvatting: Nacht Parijs: Koud, lang en veel zwervers (zelfs wij werden aangezien voor zwervers :) ) Nairobi: Na aankomst werden we opgehaald door onze vriend Samuel (mooiste bruine tanden we've been with so far) en hebben we geslapen in een krottenwijk in Nairobi. 's Avonds gingen we uit (jaja ik weet dat we dat eigenlijk niet zouden doen) maar het was toch heel gezellig! De volgende ochtend vroeg opstaan. We konden pas 's avonds met de bus mee. Om 20.00u vertrokken we uit Nairobi. In totaal 24uur in de bus wel nog geslapen aan de grens van Tanzania omdat daar 's nachts ... read more

Africa » Tanzania » Zanzibar » Zanzibar City December 18th 2009

Ongeveer 1,5 maand geleden hebben Sil en Bil erg impulsief besloten om een reis naar Zanzibar te boeken. Weinig plannen werden gemaakt en nog minder voorbereidingen. Ongeveer een week voor vertrek werd toch maar besloten iets te gaan doen. Langzaamaan werden wat kleren uit de kast getrokken, wat mailtjes verstuurd, wat geleerd voor tentamens. Maar dan nu, morgen, is het toch zover. Sil en Bil gaan op safari. We hebben een mega lange reis voor de boeg, we zullen om 6uur wegvliegen van Amsterdam naar Parijs, hier wacht ons een heerlijke nacht op het vliegveld. De volgende ochtend om half 10 zullen we verder vliegen naar Nairobi. Hier worden we opgehaald en naar onze slaapplek gebracht. Om half 7 de volgende ochtend zal onze bus vertekken van Nairobi naar Dar-Es-Salaam. Deze reis duurt van half 7 ... read more

Tot: 0.066s; Tpl: 0.003s; cc: 4; qc: 36; dbt: 0.0285s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb