Heri ya mwaka mpya

January 2nd 2010
Published: January 2nd 2010

Helloooooo

we leven nog!!!
Na heel wat avonturen en geen elektriciteit hebben we het nieuwe jaar gehaald.
Sorry voor de lange tijd zonder informatie maar het internet is hier onmogelijk.
Hier komt de korte samenvatting:
Nacht Parijs: Koud, lang en veel zwervers (zelfs wij werden aangezien voor zwervers 😊 )
Nairobi: Na aankomst werden we opgehaald door onze vriend Samuel (mooiste bruine tanden we've been with so far) en hebben we geslapen in een krottenwijk in Nairobi. 's Avonds gingen we uit (jaja ik weet dat we dat eigenlijk niet zouden doen) maar het was toch heel gezellig! De volgende ochtend vroeg opstaan. We konden pas 's avonds met de bus mee. Om 20.00u vertrokken we uit Nairobi.
In totaal 24uur in de bus wel nog geslapen aan de grens van Tanzania omdat daar 's nachts geen openbaar vervoer mogelijk is.
ohja en maartje werd heel ziek en heeft heel de grens ondergekotst en begon te hallucineren (bedankt voor de slaappillen mam!) en margot heeft heel de grens ondergepoept (wel in het gat in de grond hoor)

Om 8uur 's avonds kwamen we eindelijk aan in Dar hier werden we opgehaald door Farid, de taxichauffeur die Sil nog kende van vorige keer. Geslapen in tent op strand eindelijk douchen!!!!!
's ochtends boot naar ZNZ eindelijk aangekomen. Geslapen in Pyramid hotel heel veel eten op forodhani
KINDJES WEER GEZIEN!!!! ---> heel veel diarree altijd naar de wc bij serena inn (kamer is 320 dollar per nacht!!) 😊
lekker rond gelopen, geslapen bij drugsdealer, snel verhuisd naar jackie (21jr. meisje uit australie met lokaal vriendje)
Verjaardag Maartje: veel cocktails, weinig slaap heel veel dansen
Naar Nungwi --> strand strand strand soms zee heel veel diarree --> Missie van de dag: poepen bij elk hotel in Zanzibar
kerstdiner: pizza delen 😊

Paje: Getrouwd met Maasai, gifties

Nungwi: geslapen in duur hotel voor weinig geld vanwege mooie glimlach 😊 NY party in Kendwa! heeeeeel veel gekke dansjes gedaan. Nieuwjaarsduik met kleren aan in de zee. Thuis om 7uur mooie tijd om te gaan slapen.

Nu weer terug in Stone town. Maar zo snel mogelijk weer terug naar Nungwi want het wordt ons hier te beklemmend. om daarna te gaan rondzwerven in Tanzania (en misschien nog Mombasa)

nou dat was alles in telegramstijl voor meer info wacht tot we thuis zijn 😊

xoxo

Sil en Bil

Tot: 0.089s; Tpl: 0.01s; cc: 6; qc: 44; dbt: 0.0545s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb