lisaflorida's Guestbook

21st September 2009

groeten uit holland
Tja, Als je dit alles leest en jouw openingsfoto bij het zwembad ziet denken we wel eens wat leven wij hier dan koud en saai. Als je niet uit kijkt sta jij zo op de maan als astronaut. Daar kun je trouwens huppelen zondar dat je voet pijn doet. Nog veel plezier daar in Florida en de groetjes van Femmy, mij en de kinderen.
20th September 2009

Hi Lies!
Hoi Lisa, Wat een leuke verhaaltjes allemaal! Ben blij dat het weer een stuk beter gaat met je voet, want in dat soort gedoe heb je natuurlijk helemaal geen zin! Hier in Nederland is het eigenlijk ook best lekker weer hoor, een soort na-zomer zeg maar. Maar de winkels zijn al weer helemaal gericht op koude weer..lange broeken, truien, laarzen..you name it, en het is er! Beetje gek idee dat we er zometeen weer allemaal in lopen. En jij lekker in je bikini en slippertjes, lekker hoor! Lies, geniet ervan en ik zal regelmatig op je site kijken wat voor avonturen je allemaal meemaakt daar! xxxxxx Vera
13th September 2009

Ha Lies!!! Leuke site, inderdaad fijn dat de foto's bij de bijbehorende tekst staan. Zo krijg je echt een goed beeld van wat je allemaal doet daar. Doe je voorzichtig met je voet meisje!!!! Kus, mama
From Blog: Gebroken voet

Tot: 0.056s; Tpl: 0.003s; cc: 7; qc: 48; dbt: 0.0402s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb