foolsontour's Guestbook

1st January 2015

Hej älskar att läsa om dina och era äventyr!!! Men saknar dej fruktansvärt!!Kraaaam
17th December 2014

...så himla klok älskade syster!! Du är underbar, du är fantastisk! Kram❤️
From Blog: Note to myself
26th November 2014

Tack!
Underbart att få följa er! Kollar även bilder på FB, HÄFTIGT! Det är också underbart att se dina smile, <3 till er, njut o fånga dagen. KRAAAAAM
23rd November 2014

Bästa Sofie!
Såå skönt att läsa att allt är bra, du har fantastiska människor omkring dig. Njut av era dagar tillsammans o fånga de dagar ni möter. Lycka till med roadtrippen :-) Love you!!!!!!! Tack för vi får följa er! Hälsa till Mick.

puss!
hej underbara syster!! Skönt att höra att du mår bättre och kan njuta av det häftiga landet du befinner dej i!! Njut, ta massor av bilder och njut lite till;) vi hörs snart igen! Puss
22nd November 2014

Hej igen.
fyndigt namn på bloggen! Kraaaam

Tack! Det tog ett tag :P

Häftigt!
Hej Sofie och Mick också så klart! Detta gillar vi! Att få följa med på resan! Underbart! Vi vill se mycket foto och få läsa om era upplevelser. Ha det gott. Kram mamma o pappa

Tot: 0.033s; Tpl: 0.004s; cc: 8; qc: 12; dbt: 0.0161s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 981.3kb