WernerTeVree's Guestbook

aan de macbruiberclan
ja,ja de vorige Schotlandtoer waard ge 10 jaar jonger!dat voelt ge wel zeker.Groetjes van uit myne luie zetel!

aan de macbruiberclan
nog maar eens proberen of het lukt.onze Robin en onze Bart moeten uitkyken naar ALLSTARS!en die vindt ge zeker niet by de wiskhy.
14th April 2010

mooie foto's, tziet er daar heel plezant uit!! :D Wel veel foto's van ontbijten!! (en weer ene van de pret :o ) Hoeveel keer ette gullie op nen dag?? Ng veel plzier!!! Hier alles goe, zon schijnt, maar de posse is nog altijd....zo eenzaam...zonder jouw!! (fameuze ontwenningsverschijnselen znne!) Byezz Mama en Anneleen xxx

shopaholics
zwijgt stil, ik denk da waj iets te veel vrouwelijke hormonen hemme meegegeven bij de bevruchting ... Mc Wee en Mc Ee

shopaholics

aan de macbruiberclan
Wie gaat er altyd tegen zyn goesting mee naar de winkel?De groetjes aan de zes chopaolics!

kiekeboe
amaai manne ziet er plezant uit amuseert ulle nog ma goe ^^

aan de macbruiberclan
wat wordt er bedoeld met het leerke van 180 graden van Mac Destroyer?Hoe gaat het met de rest van de clan?Hier is alles rustig,heel rustig we wachten op de volgende foto's

Pret a manger
OOOOH!! De pret a manger... :O Gelukzakke! njamnjam! Tziet er daar heel toff uit! :)

janette!!!
Wa een gestroomlijnde lichame!! Ge ziet dat daar hard voor gewerkt is znne!! Ons mama gaat de fto's late zien opt werk, zo trots is ze! SEXYYY!!! :D
12th April 2010

ruige venten
het ziet er heel plezant uit en zie dat de schotten nog buiten durven
12th April 2010

gene suiker voor Mac Slef!!!!!!!!!!!!!en halve porties guines

Tot: 0.037s; Tpl: 0.003s; cc: 4; qc: 27; dbt: 0.0227s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb