Day 1 : from Hull to Clovenfords

United Kingdom's flag
Europe » United Kingdom » England » North Yorkshire » York
April 12th 2010
Published: April 12th 2010

verhaaltje ... er was eens ... of liever : once upon a time in Scotland ...

´s Zondags den 11ste vertrokken, richting Zeebrugge. Met nen helen groten otto. en den boot was nog groter!

den bart amuseerde zen eige me een ladderke van't bed (en deed er nen '180' mee).
aangekome in schotland, emme we ons eige eerst is goe volgefret me engels ontbijt, waarbij een goeie portie bone ni mocht ontbreke!
ons rickske lustte zen fruit echter ni, en de robin kieperde daarbij het vet van z'n spek. (wa een vies manneke!)

vervolgens met den auto het binneland in; we begaven ons naar York!
in York aangekome passeerden we ne starbucks: gin plaats, dus ginne koffie.
daarna passeerde we ne nero; gin gemak dus ginne koffie.
eindelijk kwame we dan ne pret tege waar we ons eige weeral volgete hebbe me superclubs, mozarellabroojkes (volgens de grootva veur janette), en koffie of chocomel me brownies en chocomousse! ons rickske kon oek is lache omdattem kon gaan pisse in de marks en spencer! joepie, gin gezeik nimmer!

terug den auto in, volgende bestemming: den hadrians wall!
nada we zeker 25km ROND de wall hadde gerede, kwame we hem eindelijk tege en hebbe we ne zalege fotoshoot gedaan.
ons 2 regisseurs ware ni egt content van wa dees inspanning had opgeleverd (naar't schent liepe we neffe't beeld), mor twas vree koud, en we hadde gin goesting meer vr in een rokske te blijve lope... (de andere toeriste vonde dees echter redelijk lollig😉 ).
't is nu iet van een 5 na den elven da we dees aan't type zijn, en we hebbe serieus afgezien vandaag, met oos va die mor bleef zage over vanalles en nog wa, dus we gon't ierbij houe. sloppel guys, groete van uwe favoriete reporter (en topschrijver, B-man) cyaaaa! xx

12th April 2010

gene suiker voor Mac Slef!!!!!!!!!!!!!en halve porties guines
12th April 2010

ruige venten
het ziet er heel plezant uit en zie dat de schotten nog buiten durven

janette!!!
Wa een gestroomlijnde lichame!! Ge ziet dat daar hard voor gewerkt is znne!! Ons mama gaat de fto's late zien opt werk, zo trots is ze! SEXYYY!!! :D

Pret a manger
OOOOH!! De pret a manger... :O Gelukzakke! njamnjam! Tziet er daar heel toff uit! :)

aan de macbruiberclan
wat wordt er bedoeld met het leerke van 180 graden van Mac Destroyer?Hoe gaat het met de rest van de clan?Hier is alles rustig,heel rustig we wachten op de volgende foto's

kiekeboe
amaai manne ziet er plezant uit amuseert ulle nog ma goe ^^

aan de macbruiberclan
Wie gaat er altyd tegen zyn goesting mee naar de winkel?De groetjes aan de zes chopaolics!

shopaholics
zwijgt stil, ik denk da waj iets te veel vrouwelijke hormonen hemme meegegeven bij de bevruchting ... Mc Wee en Mc Ee

shopaholics

Tot: 0.099s; Tpl: 0.013s; cc: 6; qc: 45; dbt: 0.0732s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb