Svea's Guestbook

23rd January 2011

Dej dej da dej
Iiiiii hvor ser det alt sammen pragtfuldt ud :-) .....-skønne strande, sol og lind dej, så bli'r det ikke meget bedre, hehe. ......-Blev det iøvrigt til en god omgang???? (Svea spørger) :-) Vi kan se at Martin er gået over til øl og Svea til cola......-det havde vi alligevel ikke regnet med!!! -skønt. ....-men der er ikke grænser for hvad man bli'r tvunget ud I når der er kork i vinen.....-det er noget grimt noget og meget grænseoverskridende :-0....-Så er det jo godt at I er kommet til Interconti i Bang bang kok kok nu.....-altså medmindre der stadigvæk er rationering på de våde varer???? ....-men så er der jo altid kagebordet :-) Glæder os til at se jer hjemme i det danske snart :-) Love fra Chandler, Tussen og Svea2
17th January 2011

Aktiv ferie!!!
Hey i to d(th)ailige honeymooners :-) .....-er det ikke bare pragtfuldt at være på honeymoon!!! Men hvad var nu det med mountainbikes??? Vidste ikke at I var til aktiv ferie......jo måske aktiv, men ikke sportsferier, med mindre det er træning af Barolo-armene :-) hihi. Men hvad så er I taget videre og har fået refunderet pengene for hotellet??? Eller??? Det ser ellers lækkert ud, men nu er det jo ikke sølvbryllupsferie I er på vel???? -Så lidt må der vel gerne ske. Har de ikke nogle magic mushrooms I kan fordrive tiden med??? Til special price? Eller hvad med et spil ludo, har I ikke taget ludo med, det er bare sådan et dødspændende spil :-)))))) LOVE IT ....-Nå men hjemme er sneen næsten smeltet :-) og Chandler går lange ture med mig og Tussen.....-han hiver os afsted og er ikke løbet hjem endnu. Glæder os til at se mere på jeres fantastiske blog. Love fra Tussen & Svea 2
17th January 2011

Hey fam. Suhrs. Ser dejligt ud, er der nogen der fortjener en pause er det vist også jer 2 skønne mennesker:-) MEEEEEEN lille svea - hva er nu det med det ganske ny startet Qatar selskab, det er da en skøn maskine. De er 5 stjernet ARABISK fly selskab som lige skal finde ud af tingene i den vestlige verden. Nyd nu bare du kunne sidde ned hele vejen og der ikke var huller i skroget ha ha. Glæder mig meget til at følge jeres rejse resten af tiden. Tussen...........
From Blog: The honeymooners

stadig ferie
Hej alle, igen har det været dejligt at læse/se I nyder det og se de dejlige billeder - det bliver noget af en omvæltning at komme hjem til det noget køligere nord uden tjenere men dog kok engang imellem - her er ikke sket så meget - vi er i nogen grad stadig plaget af sygdom, det er ikke helt let at komme over den virus vi er løbet ind i, er dog begyndt at arbejde i sidste uge. Knuzzzzzzzzzzzzzz til jer
30th September 2009

Tillykke - glæder os til iat høre mere
Hej med jer dejligt at i nyder det - fantastiske billeder - vi glæder os til i atter er hjemme og vi kan høre meget mere om jeres fantastiske tur - det er for os heldigvis snart søndag. Knuzzzzzzzzzzzzzz til jer alle fra Lundgrenerne
30th September 2009

Stort tillykke til jer begge :-)
Kære begge Så fandt jeg også vej til denne side og ville lige sende en kærlig hilsen. Stort tillykke til jer begge, er såååå glad på jeres vegne og glæder mig meget til den store dag. Også et kæmpe tillykke fra Nikolaj/Mathias- Niko blev helt rød i hovedet og helt flov, Ak ja kærlighed er helt forbudt i den alder ha ha. Pas nu godt på hinanden og nyd det sidste af jeres ferie ;-) Knuz og kys Tenna

Fantastisk;)
Hej med jer. Deligt at høre fra jer. Lidt skidt, med den mindre gode start, det lyder nu ellers som om, det er en oplevelse i aldrig vil glemme. Med min fantasi kan jeg se det omtalte show for mig og det lyder jo helt vanvittigt.... men totalt humor;) Glæder mig meget til at høre mere. Knus Charlotte
From Blog: Bangbang kokkok
28th September 2009

Ikke flere hunde tak
Åhhhh nej ikke flere hunde til Svea J ;)
27th September 2009

Hej og stort tillykke
Hej Allesammen :o) Først STORT tillykke til Mille og Theis, som snart skal være mand og kone, smil, det er så fantastisk og ikke mindst romantisk :o) Kan se at i nyder turen, hold kæft vi er misundelige herhjemme. Nyd nu det sidste af ferien, vi glæder os til at se jer når i kommer hjem :o) Mange knus og tanker fra os tre :o) PS. Mille, jeg forventer et opkald og et fyldigt referat af hele turen når i kommer hjem, TAK :o)
26th September 2009

Snydeturen
Det var da noget af en tur - men godt at I kom helt igennem. Hvor ringen dog smuk - han må have revet sig. Så en i et blad der ligner på en prik - den kostede kr. 100.000. Nyd det nyd det - vi er slet ikke misundelige;-) I har en HEL uge mere - og hvor dejligt at vi kan blogge;-)) knus og kram til jer alle - Mummi og Papa
From Blog: a BIG boat
25th September 2009

TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE
FANTASTISK!!! Nøj hvor jeg allerede glæder mig til Bryllup:O) Sejt gået Theis, og hvor er jeg glad på Jeres vegne!!! Ja jeg har altså først idag fundet ud af hvordan det her fungerer, jeg duer ikke til uavancerede ting, min hjerne kan kun kapere ekstra krævende teknologi, og her krævede det jo bare et enkelt klik, FLOT Lulu sir jeg bare;O) Jeg SAVNER Jer, kom nu snart hjem!! Og hvor blir mine tlf opkald af?? KÆMPE MØZZZ m. Z;O) til Jer skønne tøser, og stort Knus til drengene:O)
23rd September 2009

Tillykke
Hej på Vila Ombak Så blev der endeligt friet - og under hvilke fantastiske omstændigheder. Så er der ro på - glæder os allerede til festen og showet - selv om Mummi og Papa har vidst det et par uger. Håber I nyder ferien i fulde drag - herhjemme har vi fantastisk sensommervejr med 18c og sol indimellem Bryllupshilsner fra Mummi & Papa samt kærlige hilsner til Svea og Martin;-))
23rd September 2009

hahahaha
Hvor er i sjove - dejligt og se og hører at I hygger jer :)

fedt
Det er så fedt med en travelblog...love it

Hjem fra Tyrkiet
Hej med Jer alle sammen - jeg kan se at I bestemt får noget ud af Jeres tur - det ser skønt ud - ramadanen er slut nu - så trompeten holder nok inde fra nu af - undtagen selvfølgelig til bedetiderne. Vi er kommet hjem fra Tyrkiet hvor vi nød de 30-33 grader varme og tørre luft - fuld sol - så vi er brune - og jeg papasan - mørkere end Cypern. Det var en fornøjelig og hyggelig tur - med alle. På kontoret (SMI) er vi i fuld gang med forberedelser til flytningen på tors og fredag. NYD endelig de sidste 2 uger - ikke misundelig;-)) STORE Krammer og Knus fra Mummi og Papa

Nice!!
Hej Alle sammen, hvor ser det bare monster fedt ud!!!! Super skønne billeder I har lagt ud... Læste lige om jeres tur tur til Ping pong sjov, med masser af tennisbolde og frøken stum tjener.... Lækkert! Hyg jer og nyd solen, maden og alle de orientalske indtryk! Glæder mig til at læse mere og følge jeres tur. Enjoy! Køs møs Michelle & Kasper...
20th September 2009

One night in Bangkok
Hej Skønne venner. Hvor dejligt at følge med i jeres rejse.... Jeg gætter på at I allerede nu SAVNER DK helt vildt og er trætte af thaimad og solskinsvejr??? Hmmm..... Jeg er helt grøn af misundelse på jeres rejse. Skriv snart igen, så vi andre har noget at stå op til om morgenen....!!??? Kram fra Mette
From Blog: Bangbang kokkok
18th September 2009

fedt
Hvor er det dejligt at høre lidt fra jeres tur, kan jo se det hele for mig. fedt fedt. Ha det rigtig dejligt alle sammen

Tot: 0.054s; Tpl: 0.004s; cc: 13; qc: 36; dbt: 0.0345s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb