Page 4 of Roy Ummels Travel Blog Posts

Asia » Singapore November 3rd 2010

Beste mensen! Na een lange tijd voorbereiden en regelen is het nu dan zo ver! We zijn onderweg! We zijn gisteren (dinsdag) om half tien thuis na een heerlijk gezellig ontbijtje met iedereen, vertrokken op weg naar Amsterdam. Eenmaal aangekomen op amsterdam hebben we nog eventjes een koffie gedronken met paul en zijn vader en broertje en toen was het tijd om afscheid te nemen. Nadat we de douane hadden gepasseerd ( ja we zijn door de gezichtscontrole gekomen! ) zijn we een lekker pilsje gaan drinken, daarna werd het tijd om naar de gate te gaan en zijn we eens gaan zoeken.. Het was toch iets verder als gedacht en we waren dus ook pas 10 minuten voordat het vliegtuig vertrok bij de gate!! begint goed he!! Op heathrow aangekomen zijn we eens even gaan ... read more

Europe » Netherlands » Limburg » Maastricht October 19th 2010

Na een heerlijke en zonnige vakantie op Rhodos begint de vertrekdatum nu steeds dichterbij te komen! De backpack test is goed bevallen en de 13 kg aan kleding etc die erin zaten waren goed te dragen. De laatste afspraken bij het AZM en bij de tandarts zijn nu gelukkig ook achter de rug! Ook zijn alle belangrijke zaken eindelijk geregeld, het hostel bij aankomst in Adelaide ( YHA hostel ) is ook geboekt. Volgens het weerbericht is het deze week rond de 26 graden en zonnig daar, ideaal dus! We wachten nog steeds geduldig af!!......... read more

Europe » Netherlands » Limburg » Maastricht September 14th 2010

Vandaag nog 23 dagen werken voordat we vertekken! We hebben al erg veel moeten regelen en zijn daar ook al een paar maandjes mee bezig, De totale kosten tot nu toe zijn al 3500 euro, en we zijn nog niet vertrokken...... Morgen naar het AZM voor de inentingen en volgende week nog een controlebeurt bij de tandarts! We tellen geduldig af, eerst nog een lekkere vakantie naar Rhodos :-) ... read more

Tot: 0.1s; Tpl: 0.005s; cc: 6; qc: 46; dbt: 0.0488s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb