Page 7 of KingZ Nanna Travel Blog Posts

North America » Mexico » Yucatán » Valladolid February 28th 2007

Happy Birthday!!!! vandaag welgeteld 2 jaar en 4 maand samen, dat moet gevierd worden met ontbijt aan bed!! Wakker om 4u ( jawel jawel, ook KingZ!!!!!) ontbijt op bed rond 5u, ge ziet we zijn qua uren van eten en slapen nog volop aant acclimatiseren... Rond 7u gepakt en hennig gezakt en tegen 8u vetrokken met de bus richting Valladolid. Eenmaal uit Cancun: wouden afgewisseld met nog eens wouden en kleine dorpjes, toeterende roadtrains en voorbijgestoken worden door euhhhh...bakken op wielen die bij ons nooit door de keuring zouden geraken. Nanna heeft haar ogen hennig de kost gegeven, tussen wat doezelen door. Aangekomen in Valladolid, op aangeven van KingZ richting hotel getaffeld (met een paar blokjes/calles om...oeps) Nat van t zweet ingecheckt in hotel Zaci. Na een doucheke met de collectivo richting Chichen Itza vertrokken. Onze ... read more
Cancun
Chichen Itza

North America » Mexico » Quintana Roo » Cancun February 27th 2007

Yuuw menskes, hier dan het langverwachte eerste verslagje... Met een uur vertraging dan toch eindelijk richting Cancun vertrokken... een lange turbulente, non-acoholische vlucht met het nodige ge-takk (= bedankt in het Zweeds) Voor het eerst hebben ze volle kotszakjes zien wegdragen (niet van ons for the record!!) Voor de rest liggen haken, filmke gekeken, geboeft... Rond 13.10u plaatselijke tijd eindelijk geland op Mexicaanse bodem-Aeropuerto de Cancun. Eenmaal van de vlieger werden we overvallen door de hitte... daar kwamen ze toch voor, niet ( weg van regen en slechte sneeuw) Vlotjes door de douane, snel de bagage van de band gehaald terwijl de rest van de koffers uit de bocht vlogen. Na groen licht bij de laatste controle stonden we buiten en werden we door ne kleine Mexicaan met bordje 'Conings - Battain' afgehaald en in een ... read more
Op t vliegtuig
Vliegtuig

North America » Mexico February 27th 2007

Et voila, onze route, of wat t ongeveer zou kunnen worden :-) Día Ubicación/Ciudad martes 27/02/2007 Belgica Cancùn miércoles 28/02/2007 Valladolid Chichen Itza jueves 01/03/2007 Merida Palenque viernes 02/03/2007 Palenque sábado 03/03/2007 Palenque San Crisobal de las Casas domingo 04/03/2007 San Crisobal de las Casas lunes 05/03/2007 San Crisobal de las Casas martes 06/03/2007 San Crisobal de las Casas miércoles 07/03/2007 San Crisobal de las Casas Panajachel jueves 08/03/2007 Panajachel (Lake Atitlan) viernes 09/03/2007 ... read more

Europe » Belgium » Flemish Brabant » Leuven February 27th 2007

Yoow, EINDELIJK is het dan zover, na veel overuren en maritale stress ;-).. zijn we eindelijk weg richting Meso-America om de route van de Maya's na te crossen... Whheeeeeeeiiiiiii!! ... read more

Tot: 0.05s; Tpl: 0.004s; cc: 10; qc: 28; dbt: 0.0202s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb