KOPINT-DATORG Szakközépiskola

KOPINT

Budapesti szakközépiskolaként működünk. Kedvenc kirándulásaink képeit fogjuk ide feltenni.

Europe » Hungary » Central Hungary » Budapest » Pest November 14th 2012

Idegenvezető tanulóink tanulmányi sétája. 2012. október 26. ... read more
Kép8037
Kép8038
Kép8039

Europe » Hungary » Central Hungary » Budapest » Pest November 11th 2011

Temetői látogatás, rendhagyó idegenvezetés tanulóink, a KOPINT-DATORG Szakközépiskolaidegenforgalmi szakosai (idegenvezető, protokoll, utazás ügyintéző) számára. Egy novemberi csípősen hideg pénteken elzarándokoltunk a Kerepesi temetőbe. Megtekintettük nemzetünk nagyjainak az emlékműveit, sírhantjait. Meghallgattuk tanáraink magyarázatát, elgondolkodtunk elődeink példáján és sorsán. Első állomásunk Vörösmarty Mihály sírköve volt. Felidéztük a Szózat sorait, amelyet minden tanévnyitó végén igazgatónk mond el. "Légy híve rendületlenül Hazádnak, oh magyar: Ez éltetőd, s ha elbukál, Hantjával ez takar. A nagy világon e kívül Nincsen számodra hely; Áldjon vagy verjen sors keze: Itt élned, halnod kell." A korlátra felkötöttük a nemzeti színű szalagot, tovább sétáltunk. Nem messze Arany János nyughelyét láthattuk, a tölgyek alatt. "A tölg... read more
Arany János
Illés Lajos
Arany János sírjánál

Europe » Slovakia » Podunajsko Region October 14th 2011

KOMÁROM Októberben iskolánk diákjai ellátogattak a Duna túloldalán levő történelmi városba, a dicső múltú Komáromba. Sétájuk útvonala a következő volt: I. Nádor utca • Szent József kápolna, a volt ispotály barokk kápolnája. (Palatinova ul. – Nádor utca) • Lehár Ferenc szobra • Szerb templom (Istenanya) • A szecessziós volt Grand kávéház és szálló • A volt komáromi Takarékpénztár , legszebb szecessziós épület II. Nádor utca • Magyar Kultúra és Duna Mente Múzeum • Jókai Mór szobra • Volt jezsuita kollégium • Szent András katolikus templom, barokk • A volt adóhivatal romantikus stílusú épülete III. Megye utca (Ul. Zupná) • Zichy palota, átalakított kúria • Szentháromság szobor (Emlék a Rákóczy szabadságharcnak 1703, és a pestis járványnak 1709-11) • Európa udvar (45 ép.) • A volt Centrál szálló IV. Megye utca (Ul. Zupná) • A volt megyeháza • ... read more
Klapka
Európa udvar 1
Európa udvar 2

Tot: 0.073s; Tpl: 0.004s; cc: 6; qc: 43; dbt: 0.0472s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb