EvaInMarko's Guestbook

2nd January 2008

nayaja v sloveniji po Vietnamu
Dober dan! Evo midva sva prisla nazaj v Slovenijo......šok, moram priznati. Tistih minus in snezinke, ki malo padajo me niso prav nic prevzele z navdusenjem, ampak tudi to, da se srecno in bez vecjih zapletov vrenes je lepo. No, tako Qatar airlines nas ni presenetil s kaksnim posebnim novoletnim menujem, tako, da se mi je ze ne letalu zacelo toziti po vietnamski hrani. Prezivljanje na novega leta na letaliscu v Dohi je pa nekaj res posebnega, res najprej si v dilemi kdaj naj bi si voscil, vietnmski cas, Qatar cas ali Slovenija cas.....no, potem pa tisti neudobni sedezi pripomrejo k temu, da si ves cas buden in docakas prav vsa nova leta in si pac voscis za vsakega....;)Klime sopajo direkt v glavo sto na uro, tako da dobis obcutek, da si nekje v eni zimski koci s pogledom na puscavo....:). E, se par besed o Saigonu pred odhodom v Slovenijo. Polno ljudi, res prava guzva, ampak je pa lustno. Tudi v tistem parku blizu Ben Than marketa je bilo en kup enega dogajanja, otroske igre nam nekoliko hecne. Kaer otroci so tekmovali v obiranju grozdja v neki cudni vietnamski varinati. Pitje caja, ki cisto ne vemo kaj je bilo posebnega pri njem, ampak saj ti skoraj noben ne more razloziti, ker je znanje anglescine nekaj posebnega....itd.Sva pa nabavila neke tiste rolice, ki gor eni umetniki nekaj napisejo. Seveda pojma nisva imela kaj, ampak nam je gospa iz najinega hotela precitala in povedala, da sva zelo dobro izbrala.....vedi ga sedaj... Sprobala sem tudi tiste njihove tradiconalne piskotke iz zelene lece ali zelene soje...seveda nikjer ne pise po anglesko, jaz pa se tocno ne vem ali je benh po vietnamsko leca ali soja.....:), da bi tocno vedela......se jih pije kao s cajem. Meni so zelo fini. Ne pozabita kupiti kaksne kave......., saj so drugi najvecji izvozniki kave na svetu. Najbolj pogosta kava, ki jo kupijo v trgovini kot pri nas en barcafe je pri njih Vietcoffe, ampak potem moras zadet, koliko mocno vzames.....:) Tako, uzivajta, fajn se potepajta in sveda zelim vama lepo vreme....;) Lustno je bilo v Mui Neju. Aja se to, midva sva na letalsce v Saigonu prisla s tistim Aeroport busom stevilka 152. Starta iz avtobusne postaje, ki je nasproti Ben Than Marketa. Vozi avtobus do 7h zvecer. Pa prevoz stane 3000dongov (cisto poceni). Mogoce ti zaracunajo se eno karto zaRADI rucakov, ampak to ni nic. Vozi pa do letalsca ene pol urice, ce ne gres v guzva urah, sicer verjetno kako urico. Sedaj pa dovolj te moje pisarije. Lp, Dbh

Pozdrav
Pozdravljena! Pot v Slovenijo sva uspešno opravila in v eraj zve er prispela z vlakom v LJ. Temperaturni šok je bil kar velik:) Novo leto na neudobnih sedežih v Dohi je bil tudi nekaj boljšega...letalo je pristalo to no ob 23.58, po lokalnem asu, bilo pa je presenetljivo polno zasedeno. Aja, tukaj imata še naslov hotela v Saigonu: Mini Hotel Cam. Je v isti ulici, kjer sta že jedla...Soba je ista s kopalnico, klimo, TV...ve ja soba z balkon kom je bila 15$, manjša pa 12$. Tel.: 08 836 76 22, e-mail: kevinkien@hcm.fpt.vn , gospa, ki se bo oglasila zna kar dobro angleško.
29th December 2007

zakoni
Živjo, veselpraznike, uživejta. zlo fajn, pozanimajta se še o protikadilskem zakonu :)
24th December 2007

Xin chào!
Jeee, bravo, uspelo vama je, dober blog :) Uzivajta se naprej, in veselo praznujta, pa se kaksno slikco posljita. p.s. Ali ima v Vietnamu bozicek tudi vprego iz severnih jelenov?
From Blog: Vietnam prvi del
23rd December 2007

In pa vesel bozic in srecno novo leto vsem skupaj! Eva in Marko

Tot: 0.05s; Tpl: 0.003s; cc: 4; qc: 27; dbt: 0.0323s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb