Brüsszel

EdiFlo

Sziasztok!

Hamarosan utazunk, tehát várhatóak lesznek a képeink illetve a hozzájuk kapcsolódó sztorik.

Europe » Belgium » Brussels-Capital Region » Brussels June 17th 2012

Sziasztok! Már az elején elmaradok a bejegyzéseimmel, mi lesz akkor később. De most összefoglalom az elmúlt pár napot. Csütörtökön megnéztük a szállodát ahol dolgozni fogok, és megtanultam az útvonalat oda:) Majd délután visszértünk Leuven-be és lakást kezdtünk keresni, de már sok időnk nem volt. Pénteken délelőtt kibéreltünk egy "business flat"-et egy hónapra itt Leuvenben. Aztán majd kiderül, hogy hol fogunk majd a jövőben lenni (vagy maradunk itt, ha találunk albérletet, vagy megyünk Brüsszelbe, kiderül). A délután eltelt a költözéssel, berendezkedéssel, majd vacsora egy jó kis olasz étteremben, és a nap végén tévézés (eb). A szombat a kikapcsolódás napja volt. Bementünk Brüsszelbe és felültünk egy városnéző buszra, amelyről az Atomium megállóban leszálltunk, és felmentünk az Atomiumba, illetve bementünk a Mini Európába. Nagyon jól éreztük magunkat, és még az időjárás... read more
Mini Európa 01
Párizs, Mini E.
Párizs megint

Europe » Belgium June 13th 2012

Sziasztok! Ma hajnalban, 02:45-kor indultunk Pestről. Győr után elkezdett esni az eső, és azután több, mint 1000 km zuhiban jöttünk. :( Brüsszel nagyon zsúfolt egy város, a közlekedéséről nem is mondok semmit. Leuven-ben szállunk ma meg, ami egy gyönyörű városka! Mára ennyi! Jó éjszakát!... read more

Tot: 0.066s; Tpl: 0.003s; cc: 6; qc: 39; dbt: 0.0424s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb