Bangkok

Asia
August 16th 2009
Published: August 16th 2009

Her er lidt billeder fra vores dage i Bangkok.... ikke saa meget mere at sige.... Read Full Entry

Photos are below

dogl 258dogl 258
dogl 258

Dette er Chris og Tine, to danskere fra Aarhus paa bryllupsrejse. Vi moedte dem i lufthavnen og fandt ud af, at vi naesten havde samme rejseplaner! Dem har vi spenderet en del dage med! Super hyggeligt!
dogl 262dogl 262
dogl 262

kaotisk trafik midt i myldretiden.
dogl 266dogl 266
dogl 266

Chris og Lone udenfor New Guest House, hvor vi boede i tre dage.
dogl 267dogl 267
dogl 267

Indgangen ser lidt mere hyggelig og indbydende ud end selve vaerelset var! Men alt i alt et ret hyggeligt sted!
dogl 268dogl 268
dogl 268

Bagsiden af New Guest house. I enden af gyden var der en lille hyggelig bar, som ogs[ hoerte sammen med hotellet!
dogl 271dogl 271
dogl 271

Chris og Dennis inden afrejsen med Urin_ekspressen til Koh Tao. Det er en 12 tinmers tur, foerst 800 km i bus og saa et par timer med en hurtigfaerge. Faergen var cool nok. Bussen far f#cking klam! Urinlugt i aircondition, toilet fyldt med pis og lort... flere gange saa man faktisk en bae sejlde forbi... det var herre ulaekkert! Men der var aircondition!
dogl 275dogl 275
dogl 275

Sidste billede fra Bangkok. En fed muteret guldfisk, som mest af alt ligende en der bare ville have en ven!

16th August 2009

lukkede sko
Lone havde da vist glemt at lukkede sko betyder at man heller ikke må se tæerne - der henvises til dogl 190.... Ellers fede billeder.

Tot: 0.178s; Tpl: 0.011s; cc: 7; qc: 41; dbt: 0.0564s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb