Mui Ne - amazing Vietnam (what a day!)


Advertisement
Vietnam's flag
Asia » Vietnam » South Central Coast » Binh Thuan » Mui Ne
February 6th 2007
Published: February 6th 2007
Edit Blog Post

S chalanmi sme uz druhy den v meste Mui Ne (skvele pre widsurfing a kite surfing) a dnes rano sme jeepom isli na pieskove duny ktore naplnili moje ocakavania. Plaz nic moc - na piesok naliali beton a urobili schody aby zabranili erozii ale to sa dalo riesit inac... Je tu vela drahych hotelov - nam sa podarilo nemozne - spolu platime 6 USD na noc takze 2 USD na hlavu :-) Prenajali sme si bicykle a zajtra rano ideme do miestnej rybarskej dedinky pozriet ako chytaju ryby a vyrabaju fish sauce (rybaciu omacku). Stale je co robit a stale sme v pohybe - plavanie, bicykel, behanie po dunach... V Egypte som stretla chalana co sa mi strasne pacil - Madar (skoro) profesionalny windsurfer ktoreho som naposledy videla v 2003 ked som potapala v Dahabe (Egypt). Medzicasom sa presunul sem do Vietnamu do Mui Ne kde ucil windsurfing - vcera som sa rozpravala s ludmi s ktorymi pracoval a zistila ze pred tyzdnom odletel na Novy Zeland kde bude par rokov pracovat. Som sklamana dufala som ze s nim pokecam - ironiou je ze aj ja mam namierene na Novy Zeland ale az za par mesiacov.


Additional photos below
Photos: 56, Displayed: 22


Advertisement

The way to the waterfall The way to the waterfall
The way to the waterfall

Museli sme ist cez vodu dobrych 15 minut aby sme sa dostali k vodopadu


Tot: 0.439s; Tpl: 0.029s; cc: 28; qc: 159; dbt: 0.3358s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.4mb